همزمان با آغاز هفته کیش، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در گرامیداشت این رویداد، طرح های تخفیفی ویژه به مشترکان خود ارائه می دهد. به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد عزیزی سرپرست شرکت تله کیش در این خصوص از رایگان شدن تمامی تماس های مشترکان به […]

همزمان با آغاز هفته کیش، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در گرامیداشت این رویداد، طرح های تخفیفی ویژه به مشترکان خود ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد عزیزی سرپرست شرکت تله کیش در این خصوص از رایگان شدن تمامی تماس های مشترکان به اپراتورهای تله کیش و همراه اول همچنین ارائه بسته اینترنت رایگان ۱۰ گیگابایتی از ۱۸تا ۲۴ آبان خبر داد.

وی در تشریح این موضوع افزود: مکالمه رایگان بین اپراتور های تله کیش و همراه اول برای همه مشترکانی که همزمان با هفته کیش در جزیره حضور دارند فعال خواهد شد و تماس ها از ساعت ۱ دقیقه بامداد چهارشنبه ۱۸ آبان تا ۲۳ و ۵۹ دقیقه سه شنبه ۲۴ آبان به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

عزیزی همچنین درباره چگونگی تخصیص بسته اینترنت رایگان ۱۰ گیگابایتی به کلیه مشترکان در طول هفته کیش اظهار داشت: مشترکان با شماره گیری کد دستوری #۹۳۴* و انتخاب منوی “شادباش هفته کیش” از ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.

به گفته عزیزی در صورتیکه مشترک دارای بسته فعال اینترنت باشد و نسبت به فعال سازی بسته اینترنت رایگان اقدام کند، بسته اینترنت رایگان هفته کیش به عنوان بسته رزرو ثبت شده و پس از اتمام بسته اینترنت جاری، برای مشترک قابل استفاده است.