جامع خبر(جامع نیوز):نشست هم اندیشی محمد حسینی مدیر عامل نفت ایرانول با حکیم قیم مدیرعامل پالایش نفت آبادان روز چهارشنبه ۱۶ آذر به میزبانی شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به همراه جمعی از معاونین و مدیران، از شرکت […]

  • جامع خبر(جامع نیوز):نشست هم اندیشی محمد حسینی مدیر عامل نفت ایرانول با حکیم قیم مدیرعامل پالایش نفت آبادان روز چهارشنبه ۱۶ آذر به میزبانی شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به همراه جمعی از معاونین و مدیران، از شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کردند. در این دیدار بر گسترش هم افزایی و تعاملات دوجانبه تاکید شد.

در این نشست حسینی با توجه به ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و تولیدی دو شرکت اظهار داشت: به منظور ایجاد ارزش افزوده می‌باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری در خصوص احصاء قابلیت‌های هم افزایی بین دو مجموعه صورت گیرد.

مدیرعامل ایرانول افزود: برپایی چنین جلساتی کمک شایانی در دستیابی به اهداف توسعه‌ای و موفقیت بیش از پیش هر دو مجموعه خواهد کرد. 

در پایان این نشست حکیم قیم مدیر عامل پالایش نفت آبادان، ضمن ابراز امیداوی از توسعه فعالیت‌های فیمابین  گفت: ایرانول یک شرکت پیشرو در تولید روانکار و از مشتریان مهم و تعیین کننده برای پالایش نفت آبادان است که اقدامات این شرکت در اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.