استقامت بالا و ظرفیت چندگانه، انتخاب حرفه‌ای برای دوربین‌های نسل جدیددر پاسخ به تقاضا برای تصویربرداری با وضوح بالاتر و ذخیره فایل های حجیم، اپیسر، تامین کننده پیشرو جهانی ذخیره سازها و حافظه های صنعتی، CFexpress حرفه ای، با استقامت و درجه نظامی را تولید کرده که مناسب عکاسان و طراحان بوده و قابلیت اطمینان […]

استقامت بالا و ظرفیت چندگانه، انتخاب حرفه‌ای برای دوربین‌های نسل جدیددر پاسخ به تقاضا برای تصویربرداری با وضوح بالاتر و ذخیره فایل های حجیم، اپیسر، تامین کننده پیشرو جهانی ذخیره سازها و حافظه های صنعتی، CFexpress حرفه ای، با استقامت و درجه نظامی را تولید کرده که مناسب عکاسان و طراحان بوده و قابلیت اطمینان عالی و سرعت خواندن/نوشتن سریع، آن را در میان سینماگران محبوب کرده است. این شرکت با اتکا به سابقه ۲۰ ساله خود در حافظه های صنعتی، همچنین تجربه گسترده در بازار کارت حافظه صوتی و تصویری، کارت CFexpress به بازار عرضه نموده است.

اپیسر کارت CFexpress نوع B درجه حرفه ای، با استقامت و درجه نظامی را که برای عکاسان و طراحان طراحی شده است، به بازار عرضه می کند.

عملکرد فوق العاده بالا، تأخیر بسیار کم، ضبط با کیفیت ۸k
کارت های CFexpress نوع B اپیسر، سبک وزن و بسیار بادوام بوده و فقط از IC های NAND Flash با استقامت بالا و همچنین از رابط های پرسرعت PCIe Gen 3×2 استفاده می کنند که دارای مزایای عملکرد فوق العاده بالا و تأخیر بسیار کم هستند. سرعت خواندن/نوشتن مداوم می تواند به ترتیب به ۱۷۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۱۲۰۰ مگابایت بر ثانیه برسد که نیازهای دوربین های پرسرعت نسل جدید را برآورده می کند. این کارت از فیلمبرداری ۴K و ۸K و همچنین تنظیم سیستم عامل برای تجهیزات دوربین اصلی پشتیبانی کرده و سطح بالاتری از جزئیات تصویر و تحمل پس از تولید را ارائه می دهند. از طریق کارت CFexpress، عکاسان و ویراستاران می‌توانند از عملکرد بالای خواندن و نوشتن با سرعت بالا بهره برده و فایل‌های با وضوح بالا و کیفیت ضبط با ثبات بالا را ذخیره کنند.
*برای کیفیت ۸K، پارامترهای تنظیم سطح بالا ۸K-D /RAWهستند. این داده ها بر اساس آزمایش داخلی شرکت بوده و نتایج آزمایش با توجه به ظرفیت‌ها، مدل‌ها یا شرایط استفاده متفاوت خواهد بود. به منظور ضبط ویدیوی ۸k باید از ظرفیت۲۵۶ گیگابایت یا بیشتر استفاده کنید.

تست های دقیق، استانداردهای ضد ضربه و ضد لرزش درجه نظامی را تأیید می کنند
ضد ضربه بودن و محافظت در برابر لرزش از ویژگی های اصلی کارت CFexpress است. این کارت تست سقوط MIL-STD-202G و تست ضد لرزش MIL-STD-810G را گذرانده، و به این معنی که دو استاندارد ارتش ایالات متحده را برآورده می کند. کارت CFexpress بسیار محکم و بادوام بوده و برای عملکرد قابل اعتماد هنگام فیلم برداری از ورزش های شدید یا گرفتن عکس هایی با نوردهی بسیار طولانی در طبیعت طراحی شده است. کارت CFexpress بسیاری از آزمایشات دقیق دیگر را در آزمایشگاه گذرانده و با مشخصات انجمن CF مطابقت دارد. ثابت شده است که حتی پس از بیش از ۱۲۰۰۰ بار وصل و جدا شدن از آن به کار خود ادامه داده و عکاسان حرفه ای می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

انتخاب ظرفیت های متعدد، انعطاف کاربری برای عکاسان
کارت های CFexpress نوع B اپیسر، از فناوری درجه صنعتی بهره برده که بر پردازش تصویر و محاسبات با سرعت بالا تمرکز دارد. این ویژگی با استفاده از بازخورد عکاسان از سراسر جهان توسعه یافته و به طور فعال بر روی دوربین های سطح بالا از برند های معروف در صنعت عکاسی آزمایش می شود. همچنین راندمان کار و بهره وری را برای نسل جدید دوربین ها بسیار بهبود بخشیده است. ظرفیت های ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در حال حاضر موجود بوده و به راحتی می توانید ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. کارت CFexpress کاملا مناسب عکاسان بوده و به خلاقیت، انعطاف پذیری و توسعه کار آنها قدرت می بخشد.