به اطلاع مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌رساند با هدف ارج نهادن به همراهی ارزشمند پذیرندگان کارتخوان‌ها و درگاه‌های فروش اینترنتی با این بانک، جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره پذیرندگان طلایی بانک سرمایه» در دو مرحله برگزار می‌گردد. مرحله نخست: از روز دوشنبه مورخ یکم اسفند ماه سال جاری لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ و تاریخ قرعه‌کشی آن […]

به اطلاع مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌رساند با هدف ارج نهادن به همراهی ارزشمند پذیرندگان کارتخوان‌ها و درگاه‌های فروش اینترنتی با این بانک، جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره پذیرندگان طلایی بانک سرمایه» در دو مرحله برگزار می‌گردد.

  • مرحله نخست:

از روز دوشنبه مورخ یکم اسفند ماه سال جاری لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ و تاریخ قرعه‌کشی آن روز سه‌شنبه مورخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

  • مرحله دوم:

از روز دوشنبه مورخ یکم خرداد ۱۴۰۲ آغاز شده و تا روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه داشته و قرعه‌کشی آن در روز سه‌شنبه مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

شرایط شرکت در این جشنواره بدین شرح می‌باشد:

  1. فعال بودن پایانه فروش یا درگاه اینترنتی در طول دوره و در روز قرعه‌کشی.
  2. برخورداری از حداقل معدل حساب ماهیانه در طول دوره ۵۰ میلیون ریال.
  3. برخورداری از حداقل ۳۰ تراکنش موفق در هرماه در طول دوره.

توجه ۱: هر ۱۰ میلیون ریال میانگین سپرده در هرماه ۱ امتیاز محسوب خواهد شد.

توجه ۲: هر پذیرنده در هر دوره تنها برنده یک جایزه خواهد بود و در صورت برنده شدن چند جایزه، فقط ارزنده‌ترین جایزه به وی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان هر دوره، جوایز پذیرندگان بر اساس میزان امتیاز کسب‌شده و قرعه‌کشی انجام‌شده، اعطا می­گردد. جدول جوایز برندگان جشنواره به شرح زیر می­باشد:

شرح جوایزتعداد برندگان مرحله نخستتعداد برندگان مرحله دومتعداد کل برندگان
دو عدد سکه تمام بهار آزادی۱۱۲
یک عدد سکه تمام بهار آزادی۲۲۴
یک عدد نیم‌سکه بهار آزادی۳۳۶
یک عدد ربع‌سکه بهار آزادی۴۴۸
یک دستگاه کالای دیجیتال۱۰۱۰۲۰