مجتبی حاجی یوسفی .جامع خبر(جامع نیوز) پیش از هرچیزی لازم است بدانید که محصولات ال جی همچنان در ایران خدمات دریافت می کنند و حتی پس از اتمام گارانتی محصول خود می توانند توسط یک تماس با مرکز مشتریان گلدیران، مجددا محصول خود را با هزینه بسیار کم، گارانتی یک ساله کنند. شرکت مشتریان گلدیران این […]

مجتبی حاجی یوسفی .جامع خبر(جامع نیوز)

پیش از هرچیزی لازم است بدانید که محصولات ال جی همچنان در ایران خدمات دریافت می کنند و حتی پس از اتمام گارانتی محصول خود می توانند توسط یک تماس با مرکز مشتریان گلدیران، مجددا محصول خود را با هزینه بسیار کم، گارانتی یک ساله کنند.

شرکت مشتریان گلدیران این امکان را فراهم کرده تا خدمات پس از فروش جی پلاس و ال جی شامل این ویژگی خاص شوند، یعنی اگر گارانتی محصول شما تمام شد، می توانید از طریق راه های ارتباطی مانند تماس با مرکز مشتریان گلدیران و یا سایت رسمی شرکت گلدیران بخش خدمات، اقدام به گارانتی مجدد محصولات جی پلاس و ال جی کنید.

در زمانی که ال جی در ایران حضور داشت، عده ای از مشتریان لوازم خانگی به دلایل مختلفی، محصولات ال جی را از بازارهای مرزی خریداری می کردند که این کالاها در بازار ایران به عنوان لوازم خانگی قاچاق شناخته می شوند. گلدیران در این خصوص بارها و بارها اعلام کرده بود که این محصولات به هیچ عنوان از خدمات گلدیران بهره مند نخواهند شد و به تمامی نمایندگی های خدمات پس از فروش خود تاکید کرده بودند که از پذیرفتن این کالاها جدا خودداری کنند.

این قوانین هنوز هم پابرجاست و نمایندگی های خدمات پس از فروش گلدیران که عدد آن به بیش از ۷۵۰ نماینده در سراسر کشور می رسد، نباید لوازم خانگی های قاچاق ال جی را خدمات رسانی کنند.

شبکه خدمات گلدیران که تجربه سال ها همکاری با کمپانی کره ای را در کارنامه خود دارد در حال خدمات رسانی به برند ایرانی جی پلاس به عنوان برند معرفی شده توسط گلدیران به بازار لوازم خانگی ایران است و محصولات جی پلاس نیز می توانند پس از اتمام گارانتی محصول خود، مجددا کالای خودرا با هزینه ای اندک، مجدد یک سال گارانتی کنند