روابط عمومی جشنواره :امام پناهی با بیان این مطلب که حمایت از تولید داخل و افزایش تمایل عمومی به خرید محصول صنعتگران داخلی منجر به کاستن از حجم قاچاق کالا و کوچک شدن بازار محصولات خارج خواهد شد؛ از آمادگی مجموعه فرمانداری رشت و دستگاه‌های متبوع، در جهت حمایت عملی از محصولات داخلی خبر داد. […]

روابط عمومی جشنواره :امام پناهی با بیان این مطلب که حمایت از تولید داخل و افزایش تمایل عمومی به خرید محصول صنعتگران داخلی منجر به کاستن از حجم قاچاق کالا و کوچک شدن بازار محصولات خارج خواهد شد؛ از آمادگی مجموعه فرمانداری رشت و دستگاه‌های متبوع، در جهت حمایت عملی از محصولات داخلی خبر داد.


دکتر حمیدرضا امام پناهی در نشست صبح چهارشنبه با اعضای دبیرخانه چهارمین جشنواره تولید ملی که به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد؛ ضمن تشکر از اقدامات ارزنده اعضاء دبیرخانه و دست اندرکاران این اتفاق که با ارتباط دادن تولیدکنندگان و خریداران خارجی با فعالین تولیدی داخل، خدمات حمایتی شایانی به اقتصاد کشور می کنند؛ اقداماتی از این دست را استارت خوبی در قدرت یابی و توانمند سازی واحدهای تولیدی داخل دانست.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با اظهار تاسف از اینکه بسیاری از محصولات تولید داخل کشور موفق به جذب مشتریان ثابت در بازارهای بین المللی شده اند؛ اما همان محصولات و با همان کیفیت، در داخل کشورمان آنطور که باید شناخته نیستند؛ گفت: کوتاهی در تبلیغات و برندسازی محصولات با برچسب “ساخت ایران” نوعی از خودتحریمی است که زیان و چالش‌های ناشی از آن کمتر از تحریم‌های ظالمانه نمی باشد.
امام پناهی با بیان این مطلب که حمایت از تولید داخل و افزایش تمایل عمومی به خرید محصول صنعتگران داخلی منجر به کاستن از حجم قاچاق کالا و کوچک شدن بازار محصولات خارج خواهد شد؛ از آمادگی مجموعه فرمانداری رشت و دستگاه‌های متبوع، در جهت حمایت عملی از محصولات داخلی خبر داد.
وی همچنین خواستار پیش گرفتن رویکرد عملگرایانه، برای هم افزایی خودباوری صنعتگران و تولیدکنندگان کشورمان با اعتماد خریداران به کیفیت محصولات “ساخت ایران” و با هدف رونق و توسعه اقتصادی کشور شد.
در دیدار اعضای دبیرخانه جشنواره تولید ملی با فرماندار شهرستان رشت جناب آقای امام پناهی
دکتر داودی دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی در ادامه گفتند:من خیلی خوشحالم که قسمت شد امسال بتوانیم چهارمین جشنواره تولید ملی را به میزبانی استان گیلان و حمایت حضرتعالی و مسئولین پرتلاش استان گیلان برگزارکنیم ، بنده و تمام اعضای دبیرخانه جشنواره همه ی تلاش خ ود را خواهیم کرد تا کالای ایرانی را به مردم عزیز ایران معرفی کنیم همان‌طور که حضرت آقا سالهاست تاکید می کنند بر رونق اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی،
امیدواریم به عنوان یک سرباز کوچک در نظام جمهوری اسلامی بتوانیم یک گام کوچک برداریم.
فقط کافیست یک نفر در منطقه آزاد گیلان سرمایه‌گذاری کند قطعا برد بزرگی در انتظار ما خواهد بود که البته تمام تلاش ما این است تمام شهر ها رونق گیرد.
از شما خواستاریم که از ما خصوصاً جوانانی که پای کار این جشنواره هستند حمایت کنید تا تلاش ها جبران شود و خروجی خوبی داشته باشیم.
حاضران در جلسه :
دکتر امام پناهی فرماندار شهرستان رشت
مهندس محمد نژاد معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت
مهندس سیفی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت
مهندس محمد ثابت از اعضای دبیرخانه
مهندس علیرضا جوقه دوست مدیر روابط عمومی چهارمین جشنواره تولید ملی