نوروز همیشه نوید بخش نو شدن ایام است و همیشه نماد شادی و روزهای زیبای بهار و گل و شکوفه است. همکاران پر تلاش من در بانک ایران زمین با افتخار در سالی که گذشت، تمام توان خود را به کار گرفتند تا خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه دهند. هر موفقیت و پیشرفتی در […]

نوروز همیشه نوید بخش نو شدن ایام است و همیشه نماد شادی و روزهای زیبای بهار و گل و شکوفه است.

همکاران پر تلاش من در بانک ایران زمین با افتخار در سالی که گذشت، تمام توان خود را به کار گرفتند تا خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه دهند. هر موفقیت و پیشرفتی در یک مجموعه مستلزم همت و تلاش نیروی انسانی آن مجموعه است.

همکاران من در بانک ایران زمین همچون اعضای یک خانواده با تلاش و کوشش شبانه روزی توانستند بانک خود را به جایگاهی که شایسته مردم عزیز کشورمان است، برسانند.

بانک ایران زمین طبق مدل های اقتصادی مدرن با توسعه سرمایه گذاری از طریق هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه خود در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، در جهت افزایش تعامل با کسب و کارهای دیجیتال و فین تک ها قدم برداشته است و با ایجاد زیرساخت اکوسیستم یکپارچه این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده است تا خدمات بانکی را با ارزش افزوده و مزیت های متفاوت دریافت کنند.

طراحی و ساخت پلتفرم، زیرساخت، کسب و کارهای دیجیتال، باشگاه مشتریان و مرکز تماس دیجیتال از جمله اجزای این اکوسیستم است.

در آستانه سال نو ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه هموطنان و قدردانی از زحمات همکارانم در بانک ایران زمین، امیدوارم بتوانیم در سال جدید در جهت آرامش و رفع نیاز مشتریان خود بیش از پیش گام برداریم