جامع خبر(جامع نیوز):در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان اصفهان افتتاح گردید. به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، طی مراسمی با حضور مدیر کل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان اصفهان و هیئت همراه، گروهی از بیمه گذاران استان، نمایندگان، شبکه فروش ، مدیرعامل […]

جامع خبر(جامع نیوز):در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان اصفهان افتتاح گردید.

به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، طی مراسمی با حضور مدیر کل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان اصفهان و هیئت همراه، گروهی از بیمه گذاران استان، نمایندگان، شبکه فروش ، مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از معاونین و مدیران ساختمان جدید سرپرستی شرکت در استان اصفهان رونمایی شد.

دکتر آقادادی در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) و خیرمقدم حضور مهمانان به مزایای بهره مندی از ساختمان جدید برای شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر در فضای مناسب تر به مشتریان اشاره نمود و بیان داشت ساخت فضاهای جدید موجب صرفه جویی در هزینه های ساختمانی می گردد و شرایط بهتری را در راستای جلب رضایت مشتریان به همراه دارد و همچنین به عنوان یک سرمایه ارزشمند برای شرکت به حساب می آید.

مدیرعامل بیمه کوثر در بخش های دیگر بازدید از سرپرستی استان اصفهان دیدارهایی با کارکنان سرپرستی، شبکه فروش و ذی نفعان استان داشتند و در کنار هیئت همراه در جریان عملکرد و برنامه های سرپرستی قرار گرفتند.

ایشان در پایان توسعه زیرساخت های شرکت و گسترش فعالیت های نوآورانه در ارائه خدمات در کنار افزایش سطح اطلاعات کارکنان و توانمندسازی نیروی انسانی را به عنوان عوامل موثر در عملکرد مناسب شرکت و ارتقای برند و فرهنگ بیمه کوثر در جامعه و صنعت بیمه بیان نمود.

لازم به توضیح است ساختمان جدید سرپرستی اصفهان بیمه کوثر در محل چهار راه پیروزی، کنارگذر اتوبان شهید صیادشیرازی، تقاطع نوبهار ۴۸، پلاک یک واقع شده است.