همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب خراسان رضوی با حضور محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو برگزار شد. به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجف زاده در این همایش که رئیس و کارکنان این اداره امورشعب حضور داشتند،ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور شعب خراسان […]

همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب خراسان رضوی با حضور محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجف زاده در این همایش که رئیس و کارکنان این اداره امورشعب حضور داشتند،ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور شعب خراسان رضوی در خردادماه جاری،گفت: باتوجه به هدف گذاری ۶۳ درصدی رشد منابع ، ضروری است تا همکاران، با همت مضاعف جهت افزایش منابع و کسب سهم استانی و رسیدن به اهداف ابلاغی، تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه افزود:این تسهیلات باید در اسرع وقت پرداخت شوند و همکاران نیز با تسریع در فرایند پرداخت، در اجر معنوی آن سهیم شوند.

نجف زاده همچنین ضمن تاکید بر رشد و بازدهی بهتر امور با انگیزه و تلاش مضاعف کارکنان، گفت:با همت همه کارکنان، روزهای  طلایی پیش روی بانک ملی ایران است.

حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب خراسان رضوی نیز در این همایش، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب، گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان از لحاظ منابع اتباع و شرکت های بزرگ، تا پایان خرداد ماه، شاهد افزایش منابع و بهبود تراز بانک در استان خواهیم بود. 

در این همایش ، روسای شعب ممتاز و حوزه ها به بیان پرسش ها و پیشنهادهای خود درباره امور بانک پرداختند

شایان ذکر است همزمان با حضور معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در مشهد مقدس بازدید از گروه توسعه اقتصادی گهر ،  شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا و مجموعه آهنگری محمدزاده و همچنین بازدید از شعب ممتاز غدیر ، ممتاز چهارراه شهدا ، گلبهار و شهرک فناوری های برتر صورت پذیرفت