جامع خبر(جامع نیوز):علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از روند اجرای پل عنافچه بازدید کرد. به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، صبح روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از محل ساخت و روند اجرای پل عنافچه بازدید بعمل آورد. مهندس محمدی مدیر عامل شرکت […]

جامع خبر(جامع نیوز):علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از روند اجرای پل عنافچه بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، صبح روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از محل ساخت و روند اجرای پل عنافچه بازدید بعمل آورد.

مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن قدردانی از زحمات نیروهای ارتش که در کنار دیگر مسئولین و عوامل اجرایی در حال ساخت پل شناور جهت برقراری تردد بودند، اظهار کرد: فولاد اکسین خوزستان همواره در خدمت مردم استان خوزستان است و همواره محور تصمیمات خود را انجام مسئولیت های اجتماعی می داند. باور ما این است که انجام این امور از وظایف سازمانی ماست، بنابراین جهت تسریع در روند ساخت پل عنافچه کل ورق های پروژه را ظرف سه ماه تحویل سازنده خواهیم داد و نه تنها در ساخت و ارسال ورق های فولادی بلکه در تامین میلگردهای مورد نیاز ساخت این پل می توانیم با همکاری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در ساخت این پروژه انجام وظیفه نماییم.

وی ادامه داد: اعتبار این ورق ها ۶۰ میلیارد تومان هست که با همکاری مسئولین کشوری و استانی تامین خواهد شد. با تامین اعتبار و توافقات صورت گرفته با سازندگان این پل بدون وقفه ادامه ورق های مورد نیاز ساخت پل عنافچه تحویل سازنده خواهد شد.

گفتنی‌ست روستاهای دهستان عنافچه جزئی از بخش مرکزی اهواز بودند که بدلیل تقسیمات کشوری که در سال ۸۹ انجام شد برای به حد نصاب رسیدن جمعیت ملاثانی بالغ بر ۴۰ روستای این دهستان جمعیتی بالای ۱۲ هزار نفر را از بخش مرکزی اهواز جدا و به ملاثانی ملحق کردند. ساکنان بخش عنافچه بارها به دلیل ناایمن بودن پل ارتباطی شناور ابراز نگرانی کرده و بارها با قطع شدن پل مجبور بودند مسیر ۷۰ تا ۸۰ کیلومتری را برای رسیدن به مرکز شهرستان باوی (ملاثانی)طی کنند.