جامع خبر(جامع نیوز):در دیدار عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با فریدون فدایی دولت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو به افزایش تعاملات این اداره کل و سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید شد. به نقل از منطقه آزاد ماکو، به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و معادن […]

جامع خبر(جامع نیوز):در دیدار عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با فریدون فدایی دولت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو به افزایش تعاملات این اداره کل و سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید شد.

به نقل از منطقه آزاد ماکو، به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و معادن و درخواست های تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان ماکو و پیگیری مصوبات سفر استاندار به ماکو از عمده موضوعات مطروحه در این دیدار بود و تصمیماتی جهت رفع مسائل پیشرو حوزه صنعت، معدن و تجارت ماکو اتخاذ گردید.

در این جلسه فریدون فدایی دولت  معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای  حمایت از سرمایه گذاری سیاست های تسهیلگرانه اتخاذ کرده و در این خصوص اناق تسهیل و خدمات سرمایه گذاری نیز در حال قعالیت است.

وی به استفاده بهینه از ظرفیت های معدنی بکر منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: واحدهای صنعتی در خصوص دریافت تسهیلات و نقدینگی مشکلات و مسائلی دارند که موضوعات مرتبط با اداره صمت پیگیری  وبررسی شوند.

فدایی دولت افزود: هیچ محدودیت و مانعی در مسیر حضور سرمایه‌گذاران داخلی بالاخص خارجی در منطقه آزاد ماکو وجود ندارد و هم افزایی بین دستگاه ها در این منطقه تسهیل گر روند سرمایه گذاری خواهد بود.