جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از استمرار روند صعودی ارزش سهام شرکت های بورسی این هلدینگ خبر داد. به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی با اعلام این خبر گفت: درحال حاضر سهام «زکوثر» متعلق به شرکت سرمایه گذاری کوثر حضور موفقی را در بازار بورس تجربه می […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از استمرار روند صعودی ارزش سهام شرکت های بورسی این هلدینگ خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی با اعلام این خبر گفت: درحال حاضر سهام «زکوثر» متعلق به شرکت سرمایه گذاری کوثر حضور موفقی را در بازار بورس تجربه می کند. به طوری که در سال جاری شاهد رشد ۵۰ درصدی ارزش «زکوثر» و استقبال سهام داران از این نماد بوده ایم.

وی افزود: همچنین نماد «زشریف» متعلق به کشت و صنعت شریف آباد نیز یکی از با ارزش ترین نمادها در بخش زراعت بوده است. به طوری که ارزش اولیه «زشریف» از مبلغ ۴۵۰ تومان به ۸۰۷ تومان در سال جاری رسیده است. به علاوه، ارزش ریالی مجموعه شریف آباد از مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان درسال گذشته به ۱۸۵۰ میلیارد تومان درسال جاری رسیده است.


غلامی با اشاره به حضور موفق نماد «زماهان» متعلق به شرکت مرغ ماهان، ادامه داد: این اقبال و استقبال از سوی سهامدارن نسبت به نمادهای بورسی وابسته به هلدینگ باعث شد تا دیگر شرکت های تابعه این گروه که قابلیت پذیرش در بازار سهام دارند را آماده ورود به این بازار کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر گفت: شرکت مرغ اجداد زربال یکی از موفق ترین شرکت های این هلدینگ است که مقدمات ورود آن به بازار فرابورس در حال انجام است.

غلامی گفت: پس از شرکت مرغ اجداد زربال، پیش بینی می کنیم که تا شش ماه آینده شرکت های مرغک و دیزباد هم آماده ورود به بازار سرمایه شوند.

این فعال اقتصادی حضور شرکت های سازمان اقتصادی کوثر در تالار بورس و بازار سرمایه را نشان از شفافیت مالی این سازمان برشمرد.

شایان ذکر است سفارش گیری و عرضه اولیه سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با نماد «کتوسعه ۱» دوشنبه ۵ تیرماه در بازار فرابورس ایران برگزار می شود.