مرکز مخابرات شهید فرد اسدی تهران تا انتهای شب به یادماندنی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، شاهد همدلی و کار گروهی خانواده بزرگ ارتباطات و مخابرات در پذیرایی از مردم ولایتمدار و عاشقان مولای متقیان حضرت امام علی (ع) بود. در این برنامه که مهندس سلطانی مدیرعامل و مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل […]

مرکز مخابرات شهید فرد اسدی تهران تا انتهای شب به یادماندنی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، شاهد همدلی و کار گروهی خانواده بزرگ ارتباطات و مخابرات در پذیرایی از مردم ولایتمدار و عاشقان مولای متقیان حضرت امام علی (ع) بود.

در این برنامه که مهندس سلطانی مدیرعامل و مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در جمع بسیجیان و همکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه تا انتهای برنامه حضور داشتند و دوشادوش سایر میزبانان حاضر در مرکز مخابرات شهید فرد اسدی تهران، در پذیرایی از خیل عظیم مردم شریف پایتخت ایران اسلامی در صحنه بودند، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به دعوت حوزه مقاومت بسیج مخابرات منطقه تهران در ایستگاه فرهنگی نیز انجام شد.

گفتنی است موکب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه در کنار موکب حوزه مقاومت شرکت مخابرات ایران، در نزدیک ترین نقطه به میدان آزادی و مقابل مرکز مخابرات شهید فرد اسدی از ابتدای شروع مهمانی بزرگ غدیر تا نیمه شب جمعه ۱۶ تیرماه از هزاران نفر از مهمانان حاضردر این جشن بزرگ پذیرایی کرد.


شایان ذکر است در برگزاری این برنامه، مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسیج شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران، اداره کل روابط عمومی و اداره کل حراست شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران، همکاران مرکز مخابرات شهید فرداسدی و سایر همکاران بسیجی خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات نقش آفرینی کردند.