مدیرعامل شرکت پترول گفت: می‌توان این نوید را به سهامداران پتروشیمی ایلام، پترول و مجموعه هلدینگ خلیج فارس داد که در ایلام اتفاقات بزرگی در اینده رخ خواهد داد. به نقل از روابط عمومی پترول؛ رشید قانعی در حاشیه برگزاری جلسه بررسی چالش های موجود برای رسیدن مجتمع پتروشیمی ایلام به ظرفیت حداکثری که با […]

مدیرعامل شرکت پترول گفت: می‌توان این نوید را به سهامداران پتروشیمی ایلام، پترول و مجموعه هلدینگ خلیج فارس داد که در ایلام اتفاقات بزرگی در اینده رخ خواهد داد.

به نقل از روابط عمومی پترول؛ رشید قانعی در حاشیه برگزاری جلسه بررسی چالش های موجود برای رسیدن مجتمع پتروشیمی ایلام به ظرفیت حداکثری که با حضور معاون برنامه ریزی هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل پتروشیمی ایلام برگزار شد؛ در تشریح موقعیت پتروشیمی ایلام گفت: روند رو به رشد در پتروشیمی ایلام قابل مشاهده است از زمانی که آقای گرشاسبی در این مجموعه حضور پیدا کردند چه در حوزه بازرگانی و چه در موضوع منابع انسانی و HSE اتفاقات بسیار بزرگی رخ داده است.

وی افزود: به نظر می رسد این اتفاقات مهم محقق نمی شد مگر با حمایت‌های هلدینگ خلیج فارس به ویژه ریاست هلدینگ جناب آقای علی عسکری که از زمانی که حضور پیدا کردن اتفاقات مبارکی در کل گروه هلدینگ خلیج فارس رخ داده که مسیر آن نیز از کانال آقای نشان زاده عبور کرده است.

وی ادامه داد: آقای نشان زاده در عین اینکه پروژه ها را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهند و اهمیت بسیار زیادی برایشان دارد مشاهده می کنیم که طرح های هلدینگ خلیج فارس نیز روز به روز به افتتاح نزدیک می‌شوند و در حوزه تولید نیز اتفاقات بزرگی رخ داده است؛ تصور می کنم در جلسه امروز که غریب به سه ساعت در خصوص چالشهای پتروشیمی ایلام برگزار شد آقای نشان زاده در جزء به جزء همه موارد حتی در حد بررسی جزئیات صورتهای مالی حسابرسی شده پتروشیمی ایلام ورود پیدا کردند و این بررسی ها با دقت ویژه‌ای انجام شد.

مدیرعامل شرکت پترول تاکید کرد: بر همین اساس می‌توان این نوید را به سهامداران پتروشیمی ایلام، پترول و مجموعه هلدینگ خلیج فارس داد که در ایلام اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد امروز خروجی ها این نوید را می دهد که ما در آینده اتفاقات بزرگتری را در ایلام شاهد خواهیم بود.

قانعی در تشریح بهره گیری از توان داخلی و شرکت های دانش بنیان در مجموعه پتروشیمی ایلام که نهایتاً منجر به اتفاقات بزرگی همچون تولید dmds شده است گفت: در تولید دی ام دی اس اتفاق بزرگی افتاده است که با نامگذاری آن زمانی که آقای گرشاسبی مدیر پروژه بودن پروژه را به عنوان یک اتفاق بزرگ به نتیجه رساندند و ایران در این حوزه خودکفا شد به شکلی که امروز دی ام دی اف به اکثر مجتمع ها فروخته می شود.

وی افزود: اتفاق بزرگ دیگری که در این مجموعه شکل گرفت تولید کاتالیست بود که آقای گرشاسبی با دفتر فناوری شرکت ملی پتروشیمی قرارداد خوبی را منعقد کردند و ۵۰۰ کیلوگرم در همین مدت تست خواهد شد و به زودی اثرات و برکات آن را مشاهده می‌کنیم و این روند ادامه دارد و در حوزه استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان و داخلی سازی در کارها به صورت جدی اقدامات آتی پیگیری خواهد شد.