جامع خبر(جامع نیوز):مراسم و آیین افتتاح و بهره‌برداری از دو هتل سران و صوفی در شهر اصفهان که با مشارکت و تسهیلات بانک توسعه تعاون راه اندازی شد با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، معاونین ، ‏‏‏‏‏ مدیران و مسوولان استانی برگزار شد. به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدشیخ حسینی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم و آیین افتتاح و بهره‌برداری از دو هتل سران و صوفی در شهر اصفهان که با مشارکت و تسهیلات بانک توسعه تعاون راه اندازی شد با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، معاونین ، ‏‏‏‏‏ مدیران و مسوولان استانی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدشیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در استان اصفهان دو هتل سران و صوفی در شهر اصفهان که با مشارکت و تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به میزان ۱۳۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۳۰ نفر مورد بهره برداری رسیده بود را افتتاح کرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه و در جمع مدیران و مسئولان استانی گفت: یکی از موضوعات مورد توجه بانک توسعه تعاون حمایت و پشتیبانی از صنعت گردشگری است. و با توجه به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان اصفهان، بانک آمادگی و اهتمام لازم را در راستای حمایت از این صنعت فعال در سطح استان را دارد.
وی در همین راستا با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است یادآور شد: در استان اصفهان با توجه به حجم بالای مسافر و گردشگر در تمام فصول سال احداث و راه اندازی هتل‌های مناسب در کلان شهر اصفهان می‌تواند در صنعت هتلداری و گردشگری بسیار مؤثر باشد و به عبارتی به ازای هر گردشگر شغل‌های مستقیم و غیرمستقیم می‌توان ایجاد کرد که این امر نشان از جایگاه مطلوب و مؤثر این صنعت در بخش اقتصاد و اشتغال دارد.
در ابتدای سفر یک روزه مدیر عامل و هیات همراه با حضور در گلستان شهدای اصفهان با اهدای شاخه گل و گلاب و غبارروبی به مقام شامخ شهیدان خرازی و کاظمی ادای احترام شد در ادامه از چند طرح اقتصادی فعال در سطح استان بازدید شد و با مدیران و مسئولان و فعالان اقتصادی دیدار و گفتگو کرد.
در ادامه محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در شرکت داروسازی فارابی از قسمت‌های مختلف تولید دارو و از خط جدید تولید داروهای خاص ضد سرطان که به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی کشور می‌باشد بازدید به عمل آمد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران داروسازی فارابی گفت: حوزه سلامت و دارو در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه این صنعت جزء یکی از مهمترین واحدهای تولید در سطح استان و کشور می‌باشد.
شیخ حسینی تصریح می‌کند با توجه به شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و رشد تولید، بانک توسعه تعاون هم راهبردهای مختلفی با پرداخت تسهیلات جهت تحقق این شعار سال در نظر گرفته است.
وی افزود: باتوجه به هدف و رسالت اجتماعی این مجموعه بزرگ و فعال تولید دارو با قیمت مناسب در کشور در راستای کمک به بیماران نیازمندان، بانک آمادگی لازم را جهت اجرا و راه اندازی این خط جدید تولید داروی خاص ضد سرطان را که در حال راه اندازی است و زیر ساخت‌های آن جهت تولید فراهم شده است را دارد.
در ادامه مدیر عامل و هیات همراه با حضور در شهرک صنعتی مبارکه از دو شرکت اصفهان مقدم و شرکت سپهر پلیمر سپاهان بازدید به عمل آمد و در نشست با مدیران شرکت‌ها راه‌های همکاری و تعامل متقابل مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است شرکت اصفهان مقدم در یک سال اخیر از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات، ۸۰۰ میلیارد ریال اوراق گام و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اسنادی استفاده کرده است وهمچنین مقرر شد جهت شروع همکاری نسبت به افتتاح حساب در شعب استان اقدام نماید.
مدیر عامل و هیات همراه در ادامه این سفر یک روزه با حضور در شرکت همگام خودرو در شهرک صنعتی علویجه ضمن بازدید از خطوط مختلف شرکت همگام خودور در دیدار با مدیر عامل این مجموعه فعال از حمایت بانک توسعه تعاون در راستای تولید و اشتغالزایی خبر داد.
شیخ حسینی در جمع مدیران شرکت همگام خودرو گفت با مشاهده مجموعه‌های فعال تولیدی با اشتغالزایی بالا و نظم و مدیریت قوی باعث می‌شود تا انرژی مثبت تزریق شود و حمایت و تسهیلات پرداختی بدون هیچگونه ریسک و استرسی انجام شود.
گفتنی است شرکت همگام خودرو تاکنون ۷۵۱ میلیارد ریال تسهیلات خرید دین ۷۸۶ میلیارد ریال اعتبار اسنادی دریافت کرد.
در پایان مدیرعامل بانک توسعه تعاون با مسئولان و مدیران ارشد استانی، و فعالان اقتصادی بزرگ با فعالان بزرگ جهت بررسی و ارزیابی ظرفیت‌های موجود برای افزایش سهم بانک در بازارهای هدف و حمایت از تولید، اشتغال‌زایی دیدار و گفتگو کرد.
گفتنی است در این سفر محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه‌ریزی و فناوری صیاد رحمان پور مدیر امور استان‌ها و شعب احمد محمدی مدیر امور اعتباری، محمدعلی محترم مدیر شعب استان اصفهان و رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری حضور داشتند.