جامع خبر(جامع نیوز): عضو شورای شهر تهران: امسال پنج مرکز استعدادیابی در پنج پهنه شهر تهران باید در اختیار شهروندان قرار گیرد که منطقه یک، یکی از این مراکز را دارد که اگر شاخص‌های لازم را داشته باشد از ظرفیت آن در سایر مراکز نیز بهره خواهیم برد. به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه […]

جامع خبر(جامع نیوز): عضو شورای شهر تهران: امسال پنج مرکز استعدادیابی در پنج پهنه شهر تهران باید در اختیار شهروندان قرار گیرد که منطقه یک، یکی از این مراکز را دارد که اگر شاخص‌های لازم را داشته باشد از ظرفیت آن در سایر مراکز نیز بهره خواهیم برد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، زهرا شمس احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در دیدار با نخبگان و قهرمانان ورزشی این منطقه که با حضور شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران شهری منطقه یک، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و…برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: در تدوین برنامه چهارم شورای شهر توسعه و ترویج ورزش همگانی، استعدادیابی و کمک به ورزش قهرمانی و ارتقاء نشاط اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: شورای شهر و مدیریت شهری تهران موظف است ظرف دو سال آینده ۱۵ مرکز استعدادیابی را تجهیز و در اختیار شهروندان قرار دهد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک نیز در این جلسه اظهار کرد: امسال اجرای چند مجموعه ورزشی را آغاز کرده ایم که طراحی آنها انجام و در مراحل پایانی برای شروع هستند.

او با اشاره به اینکه اکثر مجموعه‌های ورزشی منطقه به ورزش‌های توپی اختصاص دارند گفت: مجموعه های ورزشی جدید را به شکلی طراحی کرده ایم که تک کاره نباشند و هر کدام یک ورزش تخصصی را نیز آموزش بدهند و در یک رشته قالب‌تر و تخصصی‌تر عمل کنند و از نخبگان ورزشی هم برای آموزش در این مراکز استفاده خواهیم کرد.

حسین اجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: شهر تهران باید شاهد هزاران قهرمان ورزشی، و خروجی ورزش باید خروجی اخلاقی باشد و بحث قهرمان شهر را باید با جدیت دنبال کنیم.

وی با تشکر از زحمات شهردار منطقه یک در توسعه مکان‌های ورزشی گفت: شهرداری منطقه یک در حوزه ورزش بسیار فعال است و شاهد اتفاقات بسیار خوبی در آینده خواهیم بود.

سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز به توضیح عملکرد و معرفی مراکز ورزشی احداث شده و در حال احداث پرداخت و گفت: نیازهای شهروندان و منطقه در ساخت مراکز جدید مد نظر قرار خواهد گرفت که می توان به ورزش صخره نوردی، افتتاح موزه کوهنوردی، خدمات رسانی ورزشی به جانبازان با توجه به سه مرکز نگهداری از آنها در منطقه و… اشاره کرد