سومین کنفرانس سالانه بین‌المللی غلات و دانه‌های روغنی ایران با عنوان Iran Grain 2023 با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی بانک سامان در این کنفرانس دو روزه، فعالان حوزه صنعت غلات و دانه‌های روغنی از بخش‌های دولتی و خصوصی در مورد مسائل جاری و راه‌های گسترش و بهبود این صنعت، […]

سومین کنفرانس سالانه بین‌المللی غلات و دانه‌های روغنی ایران با عنوان Iran Grain 2023 با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی بانک سامان در این کنفرانس دو روزه، فعالان حوزه صنعت غلات و دانه‌های روغنی از بخش‌های دولتی و خصوصی در مورد مسائل جاری و راه‌های گسترش و بهبود این صنعت، با هم گفت‌و‌گو خواهند کرد.
گفتنی‌ است در این کنفرانس که با تلاش اتاق بازرگانی ایران – سوئیس برگزار می‌شود، بانک سامان به عنوان یکی از اعضای این اتاق ضمن حمایت از این رویداد بین‌المللی، درصدد است با ارائه راه‌حل‌های کاربردی و جامع مالی و بانکی در صنعت غذا به‌ویژه غلات و دانه‌های روغنی، گامی مؤثر در راستای تسهیلگری و بهبود این صنعت بردارد.
لازم به ذکر است کنفرانس Iran Grain 2023 در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه در محل همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار می‌شود و مدیران و کارشناسان بانک سامان نیز در این دو روز در پنل‌ مربوطه به بحث و تبادل نظر با فعالان این حوزه و پاسخگویی به سوالات مرتبط با مسائل بانکی در بخش‌های بین‌الملل و شرکتی می‌پردازند.