سومین گردهمایی روسای روابط کار و مسئولین بهداشت و درمان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در تاریخ هفدهم تیرماه سال جاری در پتروشیمی بندر امام برگزار شد. به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام؛ رسیدگی به مشکلات کارکنان و خانواده‌های پرسنل در حوزه‌های مختلف (سلامت، بهداشت و درمان، مددکاری و آسیب‌های اجتماعی) توسط […]

سومین گردهمایی روسای روابط کار و مسئولین بهداشت و درمان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در تاریخ هفدهم تیرماه سال جاری در پتروشیمی بندر امام برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام؛ رسیدگی به مشکلات کارکنان و خانواده‌های پرسنل در حوزه‌های مختلف (سلامت، بهداشت و درمان، مددکاری و آسیب‌های اجتماعی) توسط روسای روابط کار شرکت‌ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بر اساس این گزارش مقرر گردید، روسای روابط کار و مددکاری شرکت ها ؛ به مشکلات خدمات درمانی ؛ دارویی و اعزام پزشکی کارکنان و خانواده‌های ایشان رسیدگی نمایند.

در ادامه این جلسه ؛ مقرر گردید درخصوص ارائه اقدامات مددکاری بنابر دستورالعمل مدیریت هلدینگ خلیج فارس، شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ یک رویه واحد را اتخاذ نمایند.

در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی، آموزش کارکنان و خانواده‌ها در محل‌های از قبل تعیین شده برگزار گردد.

شایان ذکر است این گردهمایی هر ۲ ماه یکبار به میزبانی یکی از شرکت‌‌های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس جهت بررسی و سرعت بخشی به برطرف نمودن مشکلات کارکنان شاغل در صنعت نفت در یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس برگزار میگردد.