جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سفرهای علی‌بابا گزارش سالانه ۱۴۰۱ خود را با عنوان «یک روایت از مسیر» منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی علی‌بابا، شرکت سفرهای‌علی‌بابا به رسم سال‌های گذشته و در مسیر ایجاد شفافیت در صنعت گردشگری کشور، گزارش سالانه ۱۴۰۱ خود را با عنوان «یک روایت از مسیر» منتشر کرد. در این گزارش که […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سفرهای علی‌بابا گزارش سالانه ۱۴۰۱ خود را با عنوان «یک روایت از مسیر» منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی علی‌بابا، شرکت سفرهای‌علی‌بابا به رسم سال‌های گذشته و در مسیر ایجاد شفافیت در صنعت گردشگری کشور، گزارش سالانه ۱۴۰۱ خود را با عنوان «یک روایت از مسیر» منتشر کرد.

در این گزارش که بر اساس هویت بصری جدید علی‌بابا طراحی شده، آمارهایی در خصوص صنعت گردشگری، صنعت حمل‌ونقل، رفتار سفر مردم، مقاصد، جاذبه‌ها و مسیرهای پرطرفدار در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است. در کنار این موارد، گزارشی از فعالیت‌های علی‌بابا در خصوص پاسخگویی به کاربران، محصولات محتوایی سفر و مسئولیت اجتماعی ارائه شده است.

بخش پایانی گزارش نیز به بررسی مهم‌ترین چالش‌ها و مخاطرات صنعت گردشگری کشور ازجمله چالش‌های حوزه پرواز داخلی، پرواز خارجی، حوزه ریلی، جاده‌ای، هتلداری و تور از نگاه متخصصان این حوزه‌ها پرداخته است.

برخی از مهم‌ترین رکوردهای سال ۱۴۰۱

در بخشی از گزارش با بررسی آمارهای به‌دست‌آمده از رفتار سفر جامعه در سال ۱۴۰۱، پُرپروازترین مسیرهای داخلی و خارجی، پرطرفدارترین مسیرهای ریلی و اتوبوسی و پرطرفدارترین مقاصد تور، هتل و مقصد خارجی به دست آمده است. همچنین رکوردهایی از سریع‌ترین و طولانی‌ترین خرید بلیط و یا طولانی‌ترین مدت اقامت در هتل ارائه شده است.

برای مشاهده فایل کامل این گزارش و دریافت اطلاعات بیشتر از صنعت گردشگری در سال ۱۴۰۱ می‌توانید اینجا کلیک کنید.