جامع خبر(جامع نیوز):معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از نرم افزار “همراه شهر پلاس”، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر با نصب این نرم افزار کاربردی، از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک شهر بهره مند شده اند. به نقل از روابط عمومی […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از نرم افزار “همراه شهر پلاس”، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر با نصب این نرم افزار کاربردی، از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک شهر بهره مند شده اند.

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله با بیان اینکه نرم افزار جدید و به روز همراه شهر پلاس دارای ویژگی های خاص و منحصر بفرد در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به شهروندان است، افزود: استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات، امنیت بالا، کاربری ساده و یکپارچه بودن خدمات؛ مهم ترین وجه تمایز این نرم افزار است.

حبیب اله با اشاره به اینکه هم اکنون ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک و از طریق همراه شهر پلاس ممکن شده است، تصریح کرد: تاکنون نیز نزدیک به ۱۸۹ هزار نفر درخواست تسهیلات خود را به صورت غیرحضوری به بانک شهر ارائه داده اند.

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه فرایند درخواست تسهیلات شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و شرایط آنها با قوانین و مقررات بانک و الزامات بانک مرکزی تطبیق داده می شود، گفت: حداقل مبلغ تسهیلات قابل پرداخت۳۰ میلیون ریال و حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال است. همچنین مدت زمان بازپرداخت آن ۱۲ ،۲۴‏ و ۳۶ ماهه خواهد بود.

حبیب اله با تاکید بر اینکه این نرم افزار بخش اعظمی از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را به صورت لحظه ای در اختیار شهروندان قرار می دهد، افزود: ثبت، تایید و انتقال چک های صیادی نیز به راحتی در همراه شهر پلاس انجام شده و این امکان توانسته رضایتمندی فعالان اقتصادی و کسبه را از بانک شهر افزایش دهد.

این گزارش می افزاید، دسترسی به نسخه IOS , Android و تحت وب (مناسب برای انواع تلفن همراه) “همراه شهر پلاس” از طریق سایت بانک شهر به نشانی: ‏http://Shahr-Bank.ir ممکن است.