جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه یک: هرگونه عبور مصالح بدون مجوز ممنوع و در گیت‌های ورودی ناحیه دوربین نصب شده و تصاویر به صورت مستقیم از طریق نیروهای شهربان و حریم بان دریافت و از عبور خودروهای بدون مجوز حمل، جلوگیری می‌شود. به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در بیست و […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه یک: هرگونه عبور مصالح بدون مجوز ممنوع و در گیت‌های ورودی ناحیه دوربین نصب شده و تصاویر به صورت مستقیم از طریق نیروهای شهربان و حریم بان دریافت و از عبور خودروهای بدون مجوز حمل، جلوگیری می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در بیست و چهارمین بازدید خود از محلات شمال تهران با حضور در بین اهالی محله امامزاده امامزاده قاسم(ع) با تاکید مطلب فوق، اظهار کرد: درمحلات امامزاده قاسم(ع)، آبک و گلابدره در گیت های ورودی دوربین نصب شده است و هر گونه تردد در این مبادی رصد می‌شود و در چند ماه اخیر با همکاری دادستانی و کلانتری با ساخت و سازهای غیر مجاز در محله آبک برخورد و اقدام به اجرای حکم شد.

صباغ خاطر نشان کرد: برخی محلات مانند چیذر،درکه، اوین و گلابدره مشکل ساخت و ساز و مجوز اندک در طبقات دارند که در حال حاضر طرح موضعی از طریق معاونت شهرسازی و مشاور آماده شده تا میزان ساخت و سازها در این محلات ساماندهی شود.

وی زهکشی در پارکینگ عمومی میدان امامزاده قاسم(ع) را یکی از اقدامات مهم در این محله عنوان کرد و گفت: پارکینگ میدان امامزاده قاسم (ع) به علت نفوذ آب خطرناک شده بود که مجوزهای لازم برای حفاری صادر شده و عملیات زهکشی و انتقال آب در آن با دو اکیپ فعال آب و فاضلاب در حال انجام است تا به اگوی شهری وصل و وضعیت ساماندهی شود.

صباغ با اشاره به پایش محله‌ها نیز تصریح کرد: پایش محلات در همه محله‌های شمال تهران در حال انجام است و همه نیازهای محلی مصوب و همه معاونین مکلف به پیگیری موارد هستند و بعد از یک سال در مساجد محله این مصوبات پیگیری خواهد شد.