جامع خبر(جامع نیوز): مشتریان بانک ایران زمین آیا از امتیازات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین خبر دارید؟ آیا می‌دانید چگونه وبه راحتی می توانیددر باشگاه مشتریان کسب امتیاز کنید و هدایای ویژه ای دریافت کنید؟! بانک ایران زمین توانسته است با راه‌اندازی باشگاه مشتریان این امکان را به مشتریان جدید و قدیمی داده تا با […]

جامع خبر(جامع نیوز): مشتریان بانک ایران زمین آیا از امتیازات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین خبر دارید؟ آیا می‌دانید چگونه وبه راحتی می توانیددر باشگاه مشتریان کسب امتیاز کنید و هدایای ویژه ای دریافت کنید؟!

بانک ایران زمین توانسته است با راه‌اندازی باشگاه مشتریان این امکان را به مشتریان جدید و قدیمی داده تا با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی به کسب امتیاز و افزایش رتبه خود بپردازند، و امتیازهایشان را در انواع سبد هدایای نقدی، غیر نقدی، خدماتی،قرعه کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی هزینه نمایند .

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

مشتریان می توانند برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به افتتاح اولین حساب اقدام نمایید، پس از ۲۴ ساعت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین پیوسته و پس از آن می توانید با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، افزایش مانده سپرده و مشارکت در رویدادها به کسب امتیاز بپردازید.

امتیاز هایی که می گیرد قابلیت صرف در انواع سبد هدایای نقدی و غیر نقدی، خرید شارژ تلفن همراه ،شرکت در قرعه کشی و همچنین بازی و سرگرمی را خواهد داشت. چنانچه هم اکنون مشتری بانک ایران زمین هستید، الزامی به افتتاح حساب جدید نبوده و از طریق مانده سپرده های خود و استفاده هر چه بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، میتوانید امتیاز کسب نمایند.

روش دریافت نام کاربری و رمز عبور باشگاه مشتریان

مشتریان می‌توانند با ارسال عدد ۳ (فونت لاتین) به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ نسبت به دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود اقدام نمایند و از محیط جذاب باشگاه مشتریان بانک ایران زمین لذت ببرند.

قوانین پرداخت و دریافت امتیاز هدیه

اعضای باشگاه می توانند بخشی از امتیازهای ( به جزء امتیاز هدیه دریافتی) خود را در قالب بسته ای ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰ امتیازی به سایر اعضای باشگاه انتقال دهند.

چطوری امتیاز کسب کنم؟

افزایش و حفظ موجودی سپرده

استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین
دریافت ضمانت نامه
مانده تسهیلات جاری
رسوب کارت هدیه
و …

کجا می تونم امتیازهام رو هزینه کنم؟

سبد هدایای نقدی (واریز آنی هدیه)
خرید شارژ تلفن همراه
دریافت کد تخفیف
عضویت در شبکه فروشگاه های تخفیفی
دریافت بلیط گردونه شانس
شرکت در طرح های احسان و نیکی
سبد های متنوع قرعه کشی
بن های نقدی خرید کالا و خدمات
استفاده از سرویس های کارمزدی بانک ایران زمین

خرید کالا و خدمات از فروشگاه های معتبر اینترنتی
شارژ کیف پول