جامع خبر(جامع نیوز):عضو شورای شهر قائم شهر با اشاره به راه اندازی باجه بانک شهر در این شهر،گفت: راه اندازی باجه قائم شهر، اقدام عملی این بانک در خدمت رسانی شایسته به شهروندان است. به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدهادی فضلی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری میان شورای شهر و شهرداری قائم […]

جامع خبر(جامع نیوز):عضو شورای شهر قائم شهر با اشاره به راه اندازی باجه بانک شهر در این شهر،گفت: راه اندازی باجه قائم شهر، اقدام عملی این بانک در خدمت رسانی شایسته به شهروندان است.

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدهادی فضلی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری میان شورای شهر و شهرداری قائم شهر برای همکاری با بانک شهر وجود دارد، گفت: با بودجه های اختصاص یافته شده به شهرداری ها نمی توان در خصوص توسعه شهری سخن گفت، بنابراین باید از تمامی ظرفیت های موجود همانند حضور موثر بانک شهر برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری استفاده کرد.
فضلی اظهار داشت: امروز بانک شهر تنها بانک حامی پروژه های شهری است و این بانک در حمایت از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی و به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی، نقش مهمی را در شهرها دارد.
عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر با بیان اینکه راه اندازی باجه قائم شهر بانک شهر می تواند زمینه ساز بهره مندی هرچه بهتر شهروندان و گردشگران از خدمات برتر بانکی شود، تصریح کرد: خوشبختانه کارکنان مدیریت شهری نیز بانک شهر را جدا از خود نمی بیند و به صورت متقابل برای رشد و توسعه هر چه بیشتر این بانک تلاش می کنند.
فضلی گفت: همکاری مدیریت شهری قائم شهر و بانک شهر، متقابل و مطلوب است و این تعامل در نهایت به ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان می‌انجامد.