مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» از مرکز خیریه‌ی خانه فرزندان امام علی (ع) نیشابور بازدید و درباره زمینه‌های حمایت و‌همکاری این شرکت با مجموعه‌ی یاد شده با متولیان مرکز گفت‌وگو کرد. ‌‎طهمورث جوان‌بخت، که شامگاه دوشنبه ۱۳ شهریورماه به همراه تعدادی از مدیران ارشد مجتمع فولاد خراسان (از جمله «معاون منابع انسانی و امور اجتماعی» […]

مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» از مرکز خیریه‌ی خانه فرزندان امام علی (ع) نیشابور بازدید و درباره زمینه‌های حمایت و‌همکاری این شرکت با مجموعه‌ی یاد شده با متولیان مرکز گفت‌وگو کرد.

‌‎طهمورث جوان‌بخت، که شامگاه دوشنبه ۱۳ شهریورماه به همراه تعدادی از مدیران ارشد مجتمع فولاد خراسان (از جمله «معاون منابع انسانی و امور اجتماعی» و «مدیر روابط عمومی» شرکت) در «خانه فرزندان امام‌ علی(ع)» حضور یافته بود، با قدردانی از اهتمام متولیان و خیّران در راه‌اندازی و اداره این مجموعه ارزشمند، بر تقویت سهم خانواده بزرگ فولاد خراسان و هدایت بیش از پیش نیّات خیرخواهانه همکاران و پیمانکاران شرکت توسط حوزه‌ی منابع انسانی، به سمت و سوی حمایت از فرزندان ساکن در این مرکز تاکید کرد.

‌‎جوان‌بخت در جریان این بازدید همچنین برای تامین بخشی از تجهیزات و نیازهای فوری مرکز فرزندان «امام علی(ع)» قول مساعد داد.

‌‎وی با بیان این که توانمندسازی و آسیب‌زدایی از جامعه پیرامونی سرفصلی ویژه در رسالت اجتماعی شرکت مجتمع فولاد خراسان است، افزود: در این راستا حمایت از کودکان و نوجوانانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند و حمایت از پرورش، آموزش و تعلیم این عزیزان و آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به جامعه به عنوان شماری از آینده‌سازان کشور و منابع انسانی شهرستان مورد توجه خواهد بود.