جامع خبر(جامع نیوز):سود روزشمار منتهی به دوره ی شهریور ماه ۱۴۰۲ صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل ۲۳٫۲درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل ۲۵٫۹درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد. به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در حال حاضر کل […]

جامع خبر(جامع نیوز):سود روزشمار منتهی به دوره ی شهریور ماه ۱۴۰۲ صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل ۲۳٫۲درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل ۲۵٫۹درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در حال حاضر کل خالص ارزش دارایی های صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی نزدیک به ۱۴هزار میلیارد تومان  است که بانک توسعه صادرات ایران ضامن نقد شوندگی این صندوق را بر عهده دارد .

نکته جالب توجه برای  فعالین بازار سرمایه این است که برای سرمایه‌گذاری باید میزان دانش، تخصص و ریسک پذیری را بسنجند ،  شاید هر کسی قادر نباشد به دلیل ریسک موجود در بازارسرمایه بطور مستقیم در آن حضور داشته باشد به همین دلیل باید کار را به متخصصین امر بسپارند که همان مدیران صندوق های سرمایه گذاری هستند.

 از طرفی ریسک صندوق‌های درآمد ثابتی همانند  اندوخته توسعه صادرات آرمانی تقریبا برابر صفر و سود هم از سود سپرده‌های بانکی بیشتر است. باتوجه به ریسک پایین صندوق های درآمد ثابت و اختصاص بخش کوچکی از پرتفوی سرمایه گذاری به سهام، این نوع صندوق ها مناسب افرادی است که به دنبال سودی معقول و مناسب ولی بیشتر از سپرده های بانکی برای سرمایه خود هستند.

همچنین با توجه به اینکه صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی سود روزشمار نصیب سرمایه گذاران می کنند، برای افرادی که خواهان سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند هم مناسب است.

در واقع می توان گفت که این صندوق با دارا بودن ضامن نقدشوندگی، سود تضمین شده، امکان سرمایه گذاری با حداقل سرمایه و ریسک پایین را برای همه سرمایه گذاران فراهم کرده است .

سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به آدرس« ibshop.ir » و یا شعب سوپر مارکت های مالی آی بی شاپ امکان پذیر است.