شرکت اپیسر یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه ذخیره سازی و حافظه صنعتی در جهان و بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه تجارت، تمام این مدت بر تحقیق و توسعه حافظه های فلش غیر فرار و درایوهای حالت جامد متمرکز بوده است. مهندسان اپیسر با در نظر گرفتن نیازهای عکاسان و ویرایشگرهای ویدیویی حرفه […]

شرکت اپیسر یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه ذخیره سازی و حافظه صنعتی در جهان و بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه تجارت، تمام این مدت بر تحقیق و توسعه حافظه های فلش غیر فرار و درایوهای حالت جامد متمرکز بوده است. مهندسان اپیسر با در نظر گرفتن نیازهای عکاسان و ویرایشگرهای ویدیویی حرفه ای، یک کارت حافظه با کارایی بالا را به طور ویژه برای این کاربران طراحی کردند.

کارت‌های حافظه حرفه‌ای CFexpress Type B با دقت برای دوربین‌های پرچم‌دار ساخته شده و به دلیل سرعت دسترسی عالی و قابلیت‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای خود متمایز هستند. این کارت‌های حافظه از رابط‌های NAND Flash با استقامت بالا و رابط‌های PCIe Gen 3×2 پرسرعت استفاده می‌کنند. سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب می تواند به ۱۷۰۰ و ۱۶۰۰ مگابایت بر ثانیه برسد. همچنین سرعت نوشتن پیوسته را می توان در ۱۵۰۰ مگابایت بر ثانیه حفظ کرد. این ویژگی‌های عملکردی می‌توانند با شرایط بسیار پر سرعت ۴k و ۸K بدون هیچ تلفاتی در حین فشرده سازی فایل، همگام شده و الزامات دوربین‌های با کیفیت بالا و دوربین‌های پرچم‌دار را برآورده کنند. این کارت های حافظه بالاترین سطح جزئیات و عمق تصویر را پس از تولید ارائه می دهند.

کارت‌های حافظه CFexpress تست‌های سازگاری سختی را برای اطمینان از همکاری یکپارچه با دوربین‌های پرچم‌دار انجام داده‌اند. این کارت حافظه دارای فناوری درجه صنعتی است و برای اطمینان از سازگاری و خواندن و نوشتن روان کارت در حین استفاده و جلوگیری از مشکلات مربوط به کندی سرعت العمل، تست دقیق و بهینه سازی سیستم عامل را بر روی دوربین های رده بالای برندهای بزرگ انجام داده است. علاوه بر این، کارت حافظه تحت یک سری آزمایشات دقیق در آزمایشگاه قرار گرفته است که با مشخصات سختگیرانه انجمن CF مطابقت دارد. تست پلاگین بیش از ۱۲۰۰۰ بار بوده است تا اطمینان حاصل شود که محصول از نظر کیفیت، عملکرد و ثبات خواندن و نوشتن به سطح عالی رسیده است. کارت حافظه PC32CF-R CFexpress در ظرفیت های مختلفی از جمله ۱۶۰ گیگابایت، ۳۲۰ گیگابایت و ۶۴۰ گیگابایت را برای رفع نیازهای مختلف ذخیره سازی ویدیو در دسترس می باشد.

شما می توانید کلیه محصولات اپیسر را تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین، که به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران در حال فعالیت است، خریداری نموده و از خدمات پس از فروش آن در سرتاسر کشور بهره ببرید.