شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی، دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض نمایش گذاشت. به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات […]

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی، دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض نمایش گذاشت.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی از شنبه ۱۸ شهریور در نمایشگاه بین المللی یزد برپا شده و تا سه شنبه ۲۱ شهریورماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه که با هدف رشد و توسعه هر چه بیشتر صنعت فولاد و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشوربرپا شده بیش از ۷۰ شرکت معتبر از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، بندرعباس، اراک و گلستان حضور دارند.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این حوزه ، بخشی از فعالیت ها و اقدامات خود را در سه کارخانه فرآوری ، گندله و آهن اسفنجی در معرض دید عموم قرار داد.

یکی از ویژگی های اصلی این نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن است. همچنین صاحبان صنایع فولاد با ارائه آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و تجربیات فنی در حوزه‌های متالورژی، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته، به تبادل اطلاعات می پردازند و موجب پویایی در حوزه صنعت فولاد می شوند.

برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای مرتبط نیز از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه امسال خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.