مدیرامور شعب استان های بانک شهر از آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک در استان های غربی و جنوب غربی کشور برای تامین نیازهای بانکی زائران حسینی خبر داد به نقل از روابط عمومی بانک شهر، داود طبسی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) و ۷۲ تن از […]

مدیرامور شعب استان های بانک شهر از آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک در استان های غربی و جنوب غربی کشور برای تامین نیازهای بانکی زائران حسینی خبر داد

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، داود طبسی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن حضرت گفت:تأمین اسکناس موردنیاز زائران و انجام خدمات بانکی این عزیزان، رسالتی است که همه ساله و همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی به صورت جدی در دستور کار شعب بانک شهر قرار می گیرد.
طبسی تصریح کرد: در سال جاری، با استقرار دستگاه های خودپرداز در مرزهای غربی کشور ( مهران و شلمچه) و تشریح ظرفیت های بانکداری الکترونیک بانک شهر، تلاش کرده ایم حجم عمده‌ای از نیازهای بانکی زائران را برطرف کنیم تا این عزیزان هنگام ورود به خاک عراق با مشکلی روبه‌رو نشوند.
وی با اشاره به خدمات رسانی خودپردازهای سیار بانک شهر در مرزهای کشور از هفته نخست شهریور ماه، گفت: براساس آمارهای بدست آمده، بیشترین تراکنش های برداشت وجه نیز تاکنون مربوط به دستگاه های خودپرداز مستقر در پایانه مرزی مهران است. همچنین مطابق دستورالعمل بانک مرکزی سقف برداشت وجه در دستگاه های خودپرداز بانک شهر در مناطق مرزی از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش یافته است.
مدیرامور شعب استان های بانک شهر خاطرنشان ساخت: به منظور تسهیل دسترسی زائران اربعین حسینی به خدمات بانکی، دستگاه‌های خودپرداز سیار بانک شهر در پایانه مرزی مهران در استان ایلام و پایانه‌ مرزی شلمچه در استان خوزستان با پشتیبانی شبانه روزی تا ۱۷ شهریور ماه، به خدمات رسانی خواهند پرداخت.
طبسی در پایان عنوان کرد: خدا را شاکریم که کارکنان جوان، خوشنام و توانمند بانک شهر، بار دیگر توانسته اند با تلاش شبانه روزی برای تامین دسترسی زائران حسینی به خدمات بانکی، جلوه‌های معنوی و صحنه‌های زیبایی ازعشق و دلدادگی به سرور آزادگان عالم، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و زائران آن حضرت را خلق کنند.