جامع خبر(جامع نیوز):درسالیان گذشته اکثر مردم مجبور بودند به شعبه های بانک ها مراجعه کرده و پس از ایستادن در صف های طولانی مبلغ مورد نظرشان را به حساب فرد دیگری واریز کنند و یا با مراجعه به دستگاههای خود پرداز موجودی بگیرند.امروزه با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار داده شده تمامی افراد می […]

جامع خبر(جامع نیوز):درسالیان گذشته اکثر مردم مجبور بودند به شعبه های بانک ها مراجعه کرده و پس از ایستادن در صف های طولانی مبلغ مورد نظرشان را به حساب فرد دیگری واریز کنند و یا با مراجعه به دستگاههای خود پرداز موجودی بگیرند.امروزه با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار داده شده تمامی افراد می توانند از خانه حسابشان را مدیریت کنند و در کوتاهترین زمان پول کارت به کارت کنند ، قبض هایشان را پرداخت کنند و کلیه عملیات بانکی را از طریق گوشی یا کامپیوتر به صورت اینترنتی انجام دهند. .سایت بانک ایران زمین izbank.ir هم ازاین قاعده مستثنی نبوده وراحتی را برای مشتریان خود آورده است.که در ذیل می توان نحوه کار با اینترنت بانک را آموزش دید

نحوه فعالسازی اینترنت بانک ایران زمین

اگر شما هم از مشتریان بانک ایران زمین هستید می توانید از خدمات اینترنت بانک ایران زمین استفاده کنید و در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت بانک ایران زمین izbank.ir از کلیه خدمات بانکی بهره مند شوید. برای این کار باید پس از افتتاح حساب در این بانک به یکی از شعب ایران زمین مراجعه کنید و فرم های اینترنت بانک را تکمیل نمایید. با این کار بانک نام کاربری و رمزهای اول و دوم حساب را در اختیارتان قرار می دهد. پس از انجام این کار می توانید به آدرس modern.izbank.ir/webbank مراجعه کنید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور دریافتی وارد پنل کاربری خود شده و حسابتان را مدیریت کنید. اولین باری که وارد حساب کاربری خود می شوید این سامانه از شما در خواست می کند که نام کاربری و رمز عبور جدیدی وارد کنید. نام و پسورد دلخواهان را وارد کنید . دقت داشته باشید که از این پس شما باید برای ورود به اینترنت بانک ایران زمین از نام کاربری و پسورد جدیدی که خودتان انتخاب کرده اید استفاده کنید. پس حتما آن را به خاطر بسپارید و یا در جای امنی ذخیره کنید.

اینترنت بانک ایران زمین


معرفی خدمات سایت بانک ایران زمین izbank.ir

با راه اندازی اینترنت بانک ایران زمین می توان گفت که شما بانک را با خود به خانه می برید و می توانید در ر ساعت از شبانه روز با اتصال به اینترنت از امکانات مختلف آن استفاده رده و حسابتان را مدیریت کنید. برای مثال می توانید صورتحساب سپرده های خود را مشاهده کنید و یا به آسانی از موجودی حسابتان با خبر شوید. شما می توانید برای انتقال وجه دخلی و بین بانکی اقدام کرده و شماره کارت ، سپرده ، شبا و … را ذخیره سازی کنید.
همانطور که گفتیم برای استفاده از این خدمات باید به آدرس مراجعه کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد حسابتان شوید. برای مشاهده سپرده ها در بخش “خانه” گزینه “برای انجام تنظیمات سپرده برگزیده کلیک نمایید” را انتخاب کنید و سپرده های مورد نظرتان را تیک بزنید. پس از آنکه سپرده ها برایتان نمایش داده شدند می توانید روی شماره سپرده هر یک از آنها کلیک کنید تا صورتحساب و اطلاعات ریز گردش آنها در اختیارتان قرار بگیرد.

اگر از منوی سمت راست صفحه به بخش روزشمار مالی مراجعه کنید اطلاعاتی مانند موجودی ، مبلغ برداشت و واریز به صورت روزانه در تقویمی مطابق تصویر زیر برایتان نمایش داده می شوند. در قسمت تماس ها هم می توانید برای سرعت بخشیدن به عملیات بانکی خود اطلاعات پر استفاده ای مانند شماره کارت ، سپرده و … را ذخیره کنید تا در زمان انتقال وجه از آنها استفاده کنید. در ادامه روش های مختلف انتقال وجه از طریق اینترنت بانک ایران زمین را بررسی می کنیم.

انتقال وجه با اینترنت بانک ایران زمین

اگر در پنل کاربری اینترنت بانک ایران زمین از منوی سمت راست صفحه روی “انتقال وجه” کلیک کنید گزینه های مختلفی مانند عادی ، مستمر ، دسته ای ، بین بانکی ساتنا و … در اختیارتان قرار می گیرند. گر هر دو سپرده مبدا و مقصد شما در بانک ایران زمین باشند می توانید از انتقال وجه عادی استفاده کنید. برای اینکار باید شماره سپرده مبدا و مقصد را مشخص کرده و در صفحه بعد رمز دوم خود را وارد کنید تا مبلغ مورد نظر شما به حساب مقصد واریز شود.

اگر می خواهید به صورت مستمر چند بار در هفته یا در ماه برای کسی پول واریز کنید می توانید به بخش انتقال وجه مستمر مراجعه کرده و مبلغ و بازه زمانی دلخواهتان را وارد کنید.همچنین اگر می خواهید به صورت همزمان به حساب چند نفر پول واریز کنید باید به بخش انتقال وجه دسته ای مراجعه کنید. برای این کار باید مطابق تصویر سپرده های مورد نظرتان را به همراه مبلغ واریزی به جدول اضافه کنید تا در نهایت با وارد کردن رمز دوم حسابتان تمامی مبالغ به حساب افراد انتخاب شده منتقل شود. 

یکی دیگر از امکانات اینترنت بانک ایران زمین این است که به شما امکان می دهد با وارد کردن شماره کارت مقصد مبلغ خود را به کارت فرد مورد نظرتان واریز کنید برای این کار باید به بخش انتقال وجه کارت به کارت مراجعه کرده و اطلاعاتی مانند رمز اینترنتی ، کد کارت و … را وارد کنید. شما همچنین می توانید در این سامانه برای انتقال وجه پایای عادی ، دسته ای و مستمر نیز اقدام کنید.

بانک ایران زمین درصدد است تا باتکنولوژی روز برای مشتریان خودکار ها را ساده و آرامش بیاورد….