جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه یک گفت: میدان اقدسیه با اجرای رفیوژ، اصلاح هندسی خیابان شهید بدیعی و خیابان شهید سباری و احداث مسیر جدید عبوری ساماندهی شد. به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: با عنایت به لزوم ایمن سازی و آرام سازی […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه یک گفت: میدان اقدسیه با اجرای رفیوژ، اصلاح هندسی خیابان شهید بدیعی و خیابان شهید سباری و احداث مسیر جدید عبوری ساماندهی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: با عنایت به لزوم ایمن سازی و آرام سازی معابر، روان سازی ترافیک، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی به منظور پیشگیری و کاستن از وقوع تصادفات رانندگی، عملیات اصلاح هندسی و احداث معبر سواره رو در خیابان شهید بدیعی حدفاصل تقاطع خیابان های شهید جهانبخش نژاد، شهید سباری تا تقاطع شهید موحد دانش به متراژ بیش از ۲ هزار متر مربع، انجام شد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده و استفاده از لاین غرب به شرق خیابان شهید موحد دانش و ایجاد یک مسیر عبوری جدید شرق به غرب، خودروهایی که از خیابان موحد دانش به سمت  خیابان شهید بدیعی و بلوار شهید اندرزگو در حرکت هستند می توانند بدون توقف و مستقیم به راه خود ادامه دهند.

شهردار منطقه یک گفت: جهت اجرای این طرح، تعریض لاین شمال به جنوب انجام  و دو راستگرد حذف و به عرض خیابان افزوده شد تا لاین عبوری در خیابان شهید بدیعی آماده شود.

صباغ با اشاره به دیگر اقدامات اجرایی، بیان کرد: با احداث سه دوربرگردان که دو مورد آن در خیابان شهید جهانبخش نژاد نرسیده به چهارراه فرمانیه و یک مورد نیز دوربرگردان پروانه ای در خیابان موحد دانش مقابل مترو اقدسیه انجام شده، ترافیک این محدوده روانسازی شده  است.

وی خاطر نشان کرد: با اتمام عملیات تخریب، خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ، جدول گذاری، اجرای نهر روباز، احداث معبر سواره رو و دوربرگردان ها توسط اداره نظارت و اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک، اجرای روکش آسفالت پروژه مذکور توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا و نسبت به بهره برداری از آن، اقدام شده است.