رییس‌کل سازمان امور مالیاتی گفت: همدلی و هم افزایی شکل گرفته در دوره مدیریتی جدید سازمان، شرایط را برای انجام کارهای بزرگ و ایجاد تحول در نظام مالیاتی فراهم کرده است. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید محمد هادی سبحانیان اجرای کامل قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را پایان پنهان کاری در اقتصاد […]

رییس‌کل سازمان امور مالیاتی گفت: همدلی و هم افزایی شکل گرفته در دوره مدیریتی جدید سازمان، شرایط را برای انجام کارهای بزرگ و ایجاد تحول در نظام مالیاتی فراهم کرده است.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید محمد هادی سبحانیان اجرای کامل قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را پایان پنهان کاری در اقتصاد و آغاز شفافیت و عدالت مالیاتی در کشور دانست.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور که پس از بازدید از مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی، در نشست با کارکنان این مرکز سخن می گفت: سامانه مودیان را بزرگترین پروژه و اولویت اصلی نظام مالیاتی دانست و تاکید کرد: در راستای هم افزایی، پیگیری و پیشبرد سامانه مودیان، کارگروهی ویژه در هریک از ادارات کل امور مالیاتی تشکیل می شود.

سبحانیان افزود: سامانه مؤدیان مالیاتی یک ابر پروژه ملی و به دلیل امور مستحدثه، دارای پیچیدگی های زیادی است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی بر لزوم معرفی و اطلاع رسانی سامانه مودیان به جامعه تاکید کرد و گفت: همزمان اهمیت، حساسیت و پیچیدگی اجرای این طرح ملی را در سطوح بالای حاکمیت تشریح می کنیم.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، همدلی و هم افزایی را رمز موفقیت سازمان دانست و افزود: زمانی به تمام اهداف و برنامه هایمان در نظام مالیاتی می رسیم که در کنار هم بایستیم و همدیگر را حمایت و کمک کنیم.

وی تصریح کرد، وظیفه شرعی و قانونی خود می دانم از هر مجموعه و همکاری که کار متمایزی نسبت به قبل انجام می دهد، حمایت کنم.

سبحانیان ریسک پذیری، شجاعت و مسئولیت پذیری را از شاخصه های مورد نیاز کارکنان سازمان بالاخص نیروهای مرکز تنظیم مقررات پایانه ‌های فروشگاهی و سامانه مودیان دانست و گفت: روحیه جهادی و فساد ستیزی را باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

صحبت های دکتر سبحانیان به این معنا است که ارکان سازمان امور مالیاتی و در رأس آن رئیس‌ کل سازمان، در فرآیند گذار و تحول نظام مالیاتی به سازمان هوشمند و پیشرو، حمایت از نیروی انسانی توانمند و تحول گرا را در اولویت قرار داده است.

گفتنی است سازمان امور مالیاتی از نظر نیروی انسانی متخصص و خلاق یکی از سازمان های غنی و پیشرو در کشور است که وظیفه مهم تأمین بخش مهمی از درآمدهای کشور بر عهده آنها می باشد.