جامع خبر(جامع نیوز):مرکز تحقیق‌وتوسعه اپراتور اول تلفن همراه از دانشجویان فعال و منتخب «طرح پژوهانه همراه اول» تقدیر کرد. به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول امروز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران خود، از دانشجویان فعال و منتخب «طرح پژوهانه همراه اول» […]

جامع خبر(جامع نیوز):مرکز تحقیق‌وتوسعه اپراتور اول تلفن همراه از دانشجویان فعال و منتخب «طرح پژوهانه همراه اول» تقدیر کرد.

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول امروز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران خود، از دانشجویان فعال و منتخب «طرح پژوهانه همراه اول» تقدیر به عمل آورد. 

همراه اول با هدف بهره مندی از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه ها، ارتقای کیفیت رساله ها، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی در ارائه پایان نامه های دانشجویی مطابق با نیازمندی های پژوهشی این اپراتور، اقدام به اعطای گرنت پژوهشی با نام طرح پژوهانه همراه اول کرده است.


مدیران مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از دانشجویان منتخب و فعال، درباره رویکرد این مرکز نسبت به دانشگاه ها و هدف از حمایت پایان نامه ها نکاتی را بیان کردند.

این کار با اهدافی نظیر جهت دهی به نتایج پژوهش های دانشگاهی و رفع نیازهای پژوهشی همراه اول انجام می شود و تمرکز آن بر روی نتایج پژوهش هایی است که منجر به رونق تولید بومی شود.

این رویکرد ضمن قرار دادن فرصت سرمایه گذاری در اختیار همراه اول، زمینه جذب و استخدام افراد مستعد در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور را نیز فراهم خواهد کرد.

گفتنی است مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای حمایت از پژوهش، فناوری و بهره مندی از ظرفیت دانشگاه های کشور به منظور رفع نیازمندی های فناورانه همراه اول، هر ساله اقدام به حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد، دکتری و طرح های پسادکتری با عنوان «طرح پژوهانه همراه اول» می کند.