شرکت تامین سرمایه تمدن پیش بینی سود صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی را افزایش داد . به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، «برآورد نرخ اسمی سود سرمایه‌گذاری صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی به ۲۳٫۵درصد (۲۶٫۲درصد نرخ موثر سالانه) افزایش یافت.» در حال حاضر خالص دارایی این صندوق نزدیک […]

شرکت تامین سرمایه تمدن پیش بینی سود صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی را افزایش داد .

به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، «برآورد نرخ اسمی سود سرمایه‌گذاری صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی به ۲۳٫۵درصد (۲۶٫۲درصد نرخ موثر سالانه) افزایش یافت.»

در حال حاضر خالص دارایی این صندوق نزدیک به ۱۳همت است. ارزش هر واحد این صندوق سرمایه‌گذاری ۱۰۰‌هزار تومان است که سرمایه‌گذاران حتی با یک‌واحد نیز می‏‏‌توانند سرمایه‌گذاری را شروع کنند. سود روزشمار و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق، به صورت ماهانه پرداخت شده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که خواهان ریسک کم و سودی بالاتر از نرخ بانکی هستند.

صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات از سال ۹۴ با مدیریت تامین سرمایه تمدن آغاز به فعالیت کرده است. نوع این صندوق درآمد ثابت است و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد و با ضمانت بانک دولتی توسعه صادرات ایران  جای تردیدی برای سرمایه‌گذاران باقی نمی‌گذارد.

سود روزشمار منتهی به ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل ۲۳٫۵ درصد و نرخ سود موثر سالانه معادل ۲۶٫۲ واریز  گردید.

سرمایه‌گذاری در این صندوق به صورت آنلاین و از طریق اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور به آدرس www.ibshop.ir واز طریق شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن امکان پذیر است.