🔸 امکان «جستجوی درون برنامه‌ای»، «اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری» و «ویجت ایرانسل‌من»، از آخرین امکانات و ویژگی‌های جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من است.🔸 سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، با بیش از ۵۰ میلیون نصب و بیش از ۲۰.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه، این امکانات و ویژگی‌ها را با هدف بهره‌مندی عموم از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن و کمک به […]

🔸 امکان «جستجوی درون برنامه‌ای»، «اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری» و «ویجت ایرانسل‌من»، از آخرین امکانات و ویژگی‌های جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من است.
🔸 سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، با بیش از ۵۰ میلیون نصب و بیش از ۲۰.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه، این امکانات و ویژگی‌ها را با هدف بهره‌مندی عموم از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن و کمک به تحقق زندگی دیجیتال برای همه، ارائه داده است.
🔸 همچنین کاربران «سرویس‌های طلایی» ایرانسل‌من، علاوه بر اینکه درصدی از مبلغ هر تراکنش از این بخش به کیف پول دیجیتال آن‌ها اضافه می‌شود، می‌توانند هر ماه در قرعه‌کشی یک جایزه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان یا ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد، شرکت کنند.
🔸 نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، که توسط تیم‌های داخلی ایرانسل و به صورت کاملاً بومی، توسعه یافته است، ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.