مدیرعامل گروه مالی شهر در خصوص زمان عرضه شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه نیز گفت: با توجه به عملکرد مناسب و بهبود روند شفافیت و راهبری در این شرکت، در صورت پذیرش موفقیت‌آمیز در بازار فرابورس با هماهنگی مدیران بازار، پیش‌بینی می‌شود برنامه عرضه در سه ماهه چهارم سال جاری انجام شود. به نقل از گروه […]

مدیرعامل گروه مالی شهر در خصوص زمان عرضه شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه نیز گفت: با توجه به عملکرد مناسب و بهبود روند شفافیت و راهبری در این شرکت، در صورت پذیرش موفقیت‌آمیز در بازار فرابورس با هماهنگی مدیران بازار، پیش‌بینی می‌شود برنامه عرضه در سه ماهه چهارم سال جاری انجام شود.

به نقل از گروه مالی شهر، مدیرعامل این گروه مالی در مورد جدیدترین برنامه‌های آتی این شرکت بیان کرد: یکی از راهکارهایی که به شفاف‌تر شدن پرتفوی غیربورسی گروه مالی شهر و همچنین نزدیک شدن ارزش معاملاتی سهام به ارزش خالص دارایی‌ها (NAV) کمک خواهد کرد، پذیرش و عرضه سهام شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه در بازار فرابورس ایران است. وعده‌ای که گروه مالی در زمان عرضه این شرکت به سهامداران داد، عرضه اولیه شهر آتیه که یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های گروه مالی است به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
طبق گفته اسماعیل درگاهی این شرکت اطلاعات و صورت‌های مالی خود را در سامانه پذیرش فرابورس ایران (فراسا) بارگذاری کرده و جلساتی هم با معاونت پذیرش فرابورس در خصوص پاسخ به سوالات و آمادگی برای حضور در جلسه رسمی هیات پذیرش برگزار کرده که به محض اعلام از سوی فرابورس، در جلسه پذیرش شرکت خواهد کرد.
وی همچنین در خصوص زمان عرضه شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه نیز گفت: با توجه به عملکرد مناسب و بهبود روند شفافیت و راهبری در این شرکت، در صورت پذیرش موفقیت‌آمیز در بازار فرابورس با هماهنگی مدیران بازار، پیش‌بینی می‌شود برنامه عرضه در سه ماهه چهارم سال جاری انجام شود.
درگاهی در خصوص برنامه بانک شهر برای حمایت از نماد شهر و حمایت از سهامداران خرد و ایجاد اطمینان در آنها افزود: بانک شهر به عنوان سهامدار عمده گروه مالی در نظر دارد نماد شهر را با نرخ بازده مشخص برای یک سال آتی بیمه می کند؛ به این منظور برنامه انتشار اوراق اختیار فروش تبعی سهام در نماد شهر در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل گروه مالی شهر ادامه داد: مدارک و مستندات مرتبط برای انتشار اوراق به معاونت مربوطه در بورس تهران ارائه شده و طبق آن بانک شهر به عنوان سهامدار عمده با ارائه تضامینی به بورس تهران، بازدهی حداقل ۲۸ درصد را برای نماد شهر در دوره یک ساله (از اول آذر امسال تا آذر سال آینده) تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که این اوراق از طریق سامانه معاملاتی بورس و توسط کارگزاری شهر به عنوان عامل عرضه با قیمت یک ریال عرضه خواهد شد.