دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و در حاشیه نمایشگاه از دو شرکت منطقه آزاد قشم به عنوان شرکت های برتر تقدیر شد. به گزارش فرینا، بنابر گفته های دبیر شورایعالی […]

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و در حاشیه نمایشگاه از دو شرکت منطقه آزاد قشم به عنوان شرکت های برتر تقدیر شد.

به گزارش فرینا، بنابر گفته های دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه تجاری در این نمایشگاه، ۱۵۰ بسته سرمایه گذاری جدید رونمایی می شود و تعداد بسته های سرمایه گذاری به ۱۰۰۰ بسته می رسد.
در این نمایشگاه، ۱۰۰ شرکت صادراتی ایران در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان و … حضور دارند.
همچنین شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی هم حضور دارند و هیات‌های تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
همچنین در حاشیه نمایشگاه از شرکت های تولیدکننده و صادرکننده برتر کشور تقدیر به عمل آمد و از دو شرکت برتر منطقه آزاد قشم نیز تجلیل شد.
شرکت مدکندالوی قشم فعال در حوزه ساخت و تعمیر شناور و شرکت ذوب و احیای روی فعال در حوزه اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد از معادن دو مجموعه ای هستند که از آنان تقدیر به عمل آمد.