گروه بهمن قصد دارد محصول کشنده تک محور FAW J6 را چهار میلیارد و ۶۷میلیون تومان به بازار عرضه کند. بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن به مشتریان تجاری اطمینان داد که این شرکت بهترین‌ها را برای آنها عرضه می‌کند.مدیرعامل گروه‌ بهمن در آیین معرفی کشنده‌های FAW j7-550 و کمپرسی FAW j6 و جفت محور FAW […]

گروه بهمن قصد دارد محصول کشنده تک محور FAW J6 را چهار میلیارد و ۶۷میلیون تومان به بازار عرضه کند.

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن به مشتریان تجاری اطمینان داد که این شرکت بهترین‌ها را برای آنها عرضه می‌کند.
مدیرعامل گروه‌ بهمن در آیین معرفی کشنده‌های FAW j7-550 و کمپرسی FAW j6 و جفت محور FAW j6 گفت: در این آیین به طور رسمی اعلام می‌کنیم توانستیم کشنده تک محور J6-460 را به مرحله تولید برسانیم‌  و FAW J7 را که مدت‌ها منتظر آن بودیم به زودی عرضه خواهد شد.  دیگه نیازی به کامپوزیت و لمینت نیست(با این پودرگیاهی دندوناتو سفید کن)

وی با اشاره به تلاش‌های بهمن در خصوص نقش این شرکت در حمل و نقل کشور گفت: فعالیت ما با هدف توسعه و رونق کشور انجام می شود و بخش خصوصی در یک اقتصاد رونق یافته می‌تواند رشد کند‌.
مدیرعامل گروه بهمن در پایان با اشاره به همگامی گروه بهمن با تحولات روز صنعت خودروی دنیا گفت: تلاش می‌کنیم نسبت به تحولات صنعت خودرو در دنیا عقب نمانیم و به همین خاطر برنامه جدی برای خودروهای برقی داریم. ما ایستاده‌ایم و کشور را به جلو می‌بریم.