جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس از تمایل به سرمایه گذاری های خارجی و به دلیل موقعیت مکانی این شرکت خبر داد. احسان دشتیانه در پنل تخصصی فرصت‌های تأمین مالی در زنجیره فولاد از طریق بازار سرمایه، گفت: در صورت نگاه از بیرون به کل بسته اقتصاد، مشخص می شود تا زمانی که پولی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس از تمایل به سرمایه گذاری های خارجی و به دلیل موقعیت مکانی این شرکت خبر داد.

احسان دشتیانه در پنل تخصصی فرصت‌های تأمین مالی در زنجیره فولاد از طریق بازار سرمایه، گفت: در صورت نگاه از بیرون به کل بسته اقتصاد، مشخص می شود تا زمانی که پولی از بیرون به شرکت ها تزریق نشود اتفاقی هم رقم نخواهد خورد.

وی ادامه داد: اما با وجود شرایط فعلی اقتصاد و بسته بودن پول های بیرونی، تمایل به سرمایه گذاری های خارجی به شرکت صبا فولاد خلیج فارس وجود دارد که ناشی از موقعیت مکانی شرکت است. چرا که سرمایه گذاری در طرح های صادرات محور برای سرمایه گذاران مناسب بوده و کمبود دارایی های فیزیکی بازار فولاد را نمی توان جبران کرد.

دشتیانه افزود: صبا فولاد با سهام پروژه به شیوه ای با افزایش سرمایه از محل حق تقدم شروع به کار کرده تا سهامداران جدید در پروژه و شراکت وارد  سرمایه گذاری شوند و قادر به کاهش ریسک باشند