سخنگوی سازمان مالیات گفت: با استفاده از سامانه اندرویدی مالیاتی بخشی از مشکلات مودیان نوع یک و دو که برای وارد کردن اطلاعات خود با مشکل مواجه بودند برطرف می‌شود. موحدی بک نظر سخنگوی  سازمان امور مالیاتی کشور گفت:  در ارائه صورت حساب های الکترونیکی  مالیاتی مودیان در بخش نوع یک و نوع دو با  […]

سخنگوی سازمان مالیات گفت: با استفاده از سامانه اندرویدی مالیاتی بخشی از مشکلات مودیان نوع یک و دو که برای وارد کردن اطلاعات خود با مشکل مواجه بودند برطرف می‌شود.

موحدی بک نظر سخنگوی  سازمان امور مالیاتی کشور گفت:  در ارائه صورت حساب های الکترونیکی  مالیاتی مودیان در بخش نوع یک و نوع دو با  مشکل  مواجه بودند  که برای رفع این مشکل ما سعی کرده ایم از طریق دستگاه های کارت خوان اندرویدی  اطلاعات خریدهای نوع یک و دو را وارد سامانه کنیم.

به گفته وی این دستگاه های اندرویدی صرفا و تنها برای طلا فروشان نیست بلکه سایر اصناف هم موظف به انجام تکالیف قانونی خود برای وارد کردن اطلاعات به سامانه مودیان مالیاتی هستند و از طریق  این دستگاه های پوز اندرویدی اقدام به وارد کردن اطلاعات خود می کنند.

موحدی بیان کرد:  تمامی دستگاه های پوز  قابلیت آن را دارند که به روز رسانی شوند و سازمان امور مالیاتی کشور هم تمهیدات خوبی را برای این دستگاه ها در نظر گرفته است و هر میزانی اطلاعات  در خصوص  سامانه مودیان که  مورد نیاز صاحبان مشاغل است را می تواند در اختیار افراد قرار دهد.

او افزود:  مودیان می توانند با مراجعه به سازمان امور مالیاتی و یا سامانه مودیان این دستگاه ها را دریافت و انواع پشتیبانی ها در این زمینه را دریافت کنند.