عملیات مرمت، بهسازی و نوسازی سرویس های بهداشتی عمومی منطقه یک به منظور ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در دست اجرا قرار گرفت و تا کنون  ۱۲ مورد شامل  ۱۱۰ چشمه  به صورت کامل انجام شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اظهار داشت: به منظور ارتقاء […]


عملیات مرمت، بهسازی و نوسازی سرویس های بهداشتی عمومی منطقه یک به منظور ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در دست اجرا قرار گرفت و تا کنون  ۱۲ مورد شامل  ۱۱۰ چشمه  به صورت کامل انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به شهروندان، بهسازی وضع موجود سرویس های بهداشتی در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفت و سرویس هایی که در سال‌های گذشته به دلیل برخی نواقص، بدون استفاده رها شده بودند، با توجه به اعتبار تخصیص یافته، عملیات نوسازی آنها آغاز شد که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در حال حاضر  ۴۲ مورد سرویس بهداشتی شامل ۳۲۸ چشمه موجود در بوستان‌های سطح منطقه، امامزاده علی اکبر (ع)، پایانه های اتوبوس رانی، مترو و …جهت تعمیر،مرمت و نوسازی شناسایی شدند که ۱۱۰ چشمه آن به اتمام رسیده است.
صباغ تصریح کرد: برابر مستندات نسبت به  جانمایی سرویس های بهداشتی بر روی نقشه GIS منطقه نیز به تعداد چشمه های موجود، اقدام شد.