جامع خبر(جامع نیوز):طرح یکتابافت هیرکان گلستان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با تسهیلات۱۹۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن افتتاح شد. به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این طرح که از این بانک تسهیلات سرمایه در گردشی به مبلغ […]

جامع خبر(جامع نیوز):طرح یکتابافت هیرکان گلستان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با تسهیلات۱۹۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این طرح که از این بانک تسهیلات سرمایه در گردشی به مبلغ ۳۵۳ میلیارد ریال نیز دریافت داشته برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
همچنین همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت میز خدمت این بانک نیز با حضور رضا خواجه نائینی معاون وزیرامور اقتصادی و دارایی و شهاب گرجی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن برگزار شد که طی سه روز از ساعت ۸ لغایت ۱۸ مدیر، معاون و کارشناسان سرپرستی استان گلستان به ارائه خدمت به مراجعان پرداختند.
گفتنی است معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن به همراه مدیر استانی این بانک در جلسه نشست فعالان زنجیره ارزش استان و مدیران و فعالان اقتصادی شرکت نمودند.