شرکت توسعه پتروایران و نفت گاز اروندان به منظور گسترش زمینه های همکاری با توجه به توان تخصصی، مدیریتی و اجرایی شان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه نفت و گاز خوزستان، تفاهم نامه همکاری فی مابین عبدالله عذاری، شرکت نفت و گاز اروندان و […]

شرکت توسعه پتروایران و نفت گاز اروندان به منظور گسترش زمینه های همکاری با توجه به توان تخصصی، مدیریتی و اجرایی شان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه نفت و گاز خوزستان، تفاهم نامه همکاری فی مابین عبدالله عذاری، شرکت نفت و گاز اروندان و منصور مهرشاد مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، طرفین در ایجاد یک همکاری مشترک با هدف ارایه پیشنهاد فنی/مالی در خصوص استفاده از خدمات فنی مهندسی ساخت تامین کالا، راه اندازی و راهبری و سایر خدملت تخصصی و دانش بنیان در راستای ازدیاد برداشت چاه های کم بازده با استفاده از پمپ های چندفازی و سایر روش های فناورانه، حفاظت و مقاوم سازی سطوح بتنی و فلزی با تامین پوشش پلیمری خاص و سایر پروژه ها توسط طرف دوم یا از طریق شرکت های زیرمجموعه خود به طرف اول اقدام کردند.

گفتنی است هدف این تفاهم نامه تدارک زمینه های مربوط برای دریافت پیشنهاد فنی و مالی به منظور مذاکرات آتی و انعقاد قرارداد احتمالی است