🔸 در اولین روز #نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، از دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس و دکتر محمد رضوی‌زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در غرفه ایرانسل میزبانی کرد. 🔸 مدیرعامل ایرانسل: تا کنون در ۱۷ استان به سرعت در حال توسعه فیبرنوری هستیم و این پروژه […]

🔸 در اولین روز #نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، از دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس و دکتر محمد رضوی‌زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در غرفه ایرانسل میزبانی کرد.

🔸 مدیرعامل ایرانسل: تا کنون در ۱۷ استان به سرعت در حال توسعه فیبرنوری هستیم و این پروژه ملی را با قدرت جلو می‌بریم. تلاش می‌کنیم تا با به‌کارگیری ظرفیت‌های بومی، در لایه نرم‌افزار و سخت‌افزار، بتوانیم تولیدات داخلی داشته باشیم و در این زمینه در تولید مودم‌های بومی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم.

🔸 رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال: عدم تخصیص ارز از یک طرف و کاهش درآمد اپراتورها و حتی زیرساخت از سوی دیگر، مانع سرمایه‌گذاری لازم و به موقع شده است. اپراتورهای همراه اصولاً امکان سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌ها را ندارند. ما در تعامل با وزارت ارتباطات از آن‌ها خواسته‌ایم که برای اصلاح نظام تعرفه‌گذاری اقدام کنند.

تلکام۲۴

https://irancell.ir/b/303611/b