AS2280Q4L دارای یک رابط فوق سریع PCIe Gen4 x4 است که کاملاً با استاندارد NVMe 1.4 مطابقت دارد. این SSD با ارائه سرعت خواندن / نوشتن شگفت انگیز تا ۳۰۰۰/۳۶۰۰ مگابایت بر ثانیه، از رقبای خود پیشی می گیرد. این عملکرد بی نظیر مخصوص گیمرها و فیلم سازانی که به دنبال سرعت های استثنایی هستند. […]

AS2280Q4L دارای یک رابط فوق سریع PCIe Gen4 x4 است که کاملاً با استاندارد NVMe 1.4 مطابقت دارد. این SSD با ارائه سرعت خواندن / نوشتن شگفت انگیز تا ۳۰۰۰/۳۶۰۰ مگابایت بر ثانیه، از رقبای خود پیشی می گیرد. این عملکرد بی نظیر مخصوص گیمرها و فیلم سازانی که به دنبال سرعت های استثنایی هستند.

با استفاده از فناوری ۳D NAND Flash،این هارد ظرفیت انتخابی تا ۲ ترابایت را ارائه می دهد. ظرفیت بالا، استفاده روزانه از هارد را آسان می کند و می توانید با اطمینان از محتوای صوتی و تصویری استفاده کرده و لذت ببرید.

AS2280Q4L دارای چندین فناوری محافظت از داده داخلی است تا تجربه سرعت بالایی را برای کاربران تضمین کند. SLC cashing به طور خاص برای ذخیره داده ها به صورت قابل اعتماد و مداوم طراحی شده است.

علاوه بر این، فناوری سطح بندی پیشرفته و عملکرد تصحیح خطا خودکار آن نه تنها ثبات عملیاتی و طول عمر SSD را بهبود می بخشد، بلکه عملکرد مداوم آن را نیز در دوره های طولانی استفاده تضمین می کند.

فناوری حافظه پنهان میزبان (HMB) یک ویژگی استاندارد NVMe است که به یک SSD NVMe اجازه می دهد تا بخشی از ظرفیت DRAM رایانه میزبان را به عنوان حافظه پنهان استفاده کند. این می تواند به طور قابل توجهی عملکرد خواندن / نوشتن و بهره وری SSD را هنگام انجام عملکردهای متعدد، بهبود بخشد.

شما می توانید کلیه محصولات اپیسر را تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین، که به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران در حال فعالیت است، خریداری نموده و از خدمات پس از فروش آن در سرتاسر کشور بهره ببرید.