جامع خبر(جامع نیوز):طرح جامع بیمه مساجد، تازه‌ترین طرح بیمه‌ای بیمه ملت به مناسبت روز جهانی مسجد، برای ارائه بیمه‌های آتش‌سوزی و مسئولیت با پوشش‌های اضافی به مساجد سراسر کشور ارائه شده است. به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، طرح جامع مساجد، تازه‌ترین طرح بیمه‌ای این شرکت به مناسبت روز جهانی مسجد، برای حمایت از مساجد […]

جامع خبر(جامع نیوز):طرح جامع بیمه مساجد، تازه‌ترین طرح بیمه‌ای بیمه ملت به مناسبت روز جهانی مسجد، برای ارائه بیمه‌های آتش‌سوزی و مسئولیت با پوشش‌های اضافی به مساجد سراسر کشور ارائه شده است.

به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، طرح جامع مساجد، تازه‌ترین طرح بیمه‌ای این شرکت به مناسبت روز جهانی مسجد، برای حمایت از مساجد سراسر کشور است که در قالب سه طرح ارائه می‌شود.

در طرح جامع مساجد، بیمه آتش‌سوزی برای ساختمان و تاسیسات و همچنین اثاثیه و دکوراسیون مساجد با پوشش‌های کلی و همچنین پوشش‌های اضافی زلزله و سیل ارائه می‌‌شود. در این بیمه‌نامه‌ها هزینه پاکسازی نیز جزو پوشش‌های بیمه آتش‌سوزی در نظر گرفته است.

در کنار بیمه آتش‌سوزی، بیمه مسئولیت مدنی ناشی از آتش‌سوزی و انفجار، با پوشش دیه کارکنان و اشخاص ثالث نیز ارائه می‌شود و هزینه پزشکی نیز در این سه طرح بیمه‌ای، برای مساجد پیش‌بینی شده است.

بیمه ملت همچنین برای حمایت حداکثری از مساجد مناطق روستایی، این سه طرح بیمه‌ای را با تخفیف ۲۰ درصدی به مساجد روستایی ارائه می‌کند.

هیات امنا و دست‌اندرکاران مساجد در سراسر کشور می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح، با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent به هر یک از نمایندگی‌های بیمه ملت مراجعه و این بیمه‌نامه را تهیه کنند.