رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه از رونمایی از سامانه جامع بومی‌سازی فولاد مبارکه در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در برج میلاد تهران خبر داد. مهدی شهیدی رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه در گفت‌وگو با ایراسین با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع بومی سازی فولاد مبارکه اظهار کرد: تمام نیازهای فولاد مبارکه که در […]

رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه از رونمایی از سامانه جامع بومی‌سازی فولاد مبارکه در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در برج میلاد تهران خبر داد.

مهدی شهیدی رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه در گفت‌وگو با ایراسین با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع بومی سازی فولاد مبارکه اظهار کرد: تمام نیازهای فولاد مبارکه که در حال حاضر از خارج از کشور تامین می‌شود در این سامانه بارگذاری شده است.

وی افزود: بر این اساس شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان می‌توانند به این سامانه مراجعه و آمادگی خودشان را در این سامانه اعلام کنند.

رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه تصریح کرد: چنانچه کالاهای معرفی شده در وندورلیست فولاد مبارکه دارای کد باشند این اعلام آمادگی در کارتابل بومی سازی قرار می گیرد و اگر احیانا دارای کد تامین کنندگی در فولاد مبارکه نباشند همزمان با این اعلام آمادگی، به صفحه برنامه ریزی خرید فولاد هدایت می‌شوند و در آنجا ثبت نام خودشان را انجام می دهند.

وی افزود: در نهایت این درخواست‌ها با در نظر گرفتن اولویت در فرایند ارزیابی قرار می‌گیرند، به آنها کد تخصیص می‌یابد و می‌توانند با ارائه و تولید محصول نیازهای فولاد مبارکه را مرتفع کنند.

شهیدی تصریح کرد: سامانه جامع بومی‌سازی فولادمبارکه روز سه شنبه ۱۹ دی ماه در نخستین روز جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در برج میلاد تهران رونمایی خواهد شد