دکتر علی اکبر بسطامی، در گفتگو با اتاق خبر نمایشگاه تلکام گفت: نوآوری های جدید در بیست و چهارمین نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، کشور را به سمت اقتصاد دیجیتال پیش می برد. به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات در تلکام ، دکتر بسطامی گفت: در مسیر تحول دیجیتالی پیش رو ، مجلس […]

دکتر علی اکبر بسطامی، در گفتگو با اتاق خبر نمایشگاه تلکام گفت: نوآوری های جدید در بیست و چهارمین نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، کشور را به سمت اقتصاد دیجیتال پیش می برد.

به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات در تلکام ، دکتر بسطامی گفت: در مسیر تحول دیجیتالی پیش رو ، مجلس در نظردارد بر اساس قوانین، مسیر اجرای مصوبات را هموار کند.

همچنین، وی افزود: برخورد ملموس با مساءل موجود در صنعت ICT کشور، از تاثیرات برگزاری نمایشگاه تلکام است که برای رفع آن ها همدلی بیشتر نهادهای بالادستی و شرکت مخابرات را می طلبد و در این خصوص مجلس شورای اسلامی تسهیل گر این امر، به ویژه در بحث فیبر نوری و اینترنت اشیا خواهد بود.

دکتر بسطامی، اذعان داشت: در حوزه همکاری مجلس با شرکت مخابرات اراده بر این است تا در بخش خصوصی و نهادهای مالکیتی تعامل بیشتری برای گذر از شرایط موجود صورت گیرد و در حوزه های صنعتی و مخابراتی به سمت تعادل قدم برداشته شود.