سامسونگ در سال ۲۰۲۴ برای پیش‌برد این تفکر که هوش مصنوعی می‌تواند استفاده‌ی ما از دستگاه‌ها و محتوا را دگرگون کند، تلاش خواهد کرد. در جریان مصاحبه مطبوعاتی جونگ‌هی هان، مدیر عامل و مدیر بخش Device eXperience (DX) سامسونگ در نمایشگاه CES 2024، محصولات و سرویس‌هایی که می‌توانند به سامسونگ در راستای گسترش تفکر «هوش […]

سامسونگ در سال ۲۰۲۴ برای پیش‌برد این تفکر که هوش مصنوعی می‌تواند استفاده‌ی ما از دستگاه‌ها و محتوا را دگرگون کند، تلاش خواهد کرد.

در جریان مصاحبه مطبوعاتی جونگ‌هی هان، مدیر عامل و مدیر بخش Device eXperience (DX) سامسونگ در نمایشگاه CES 2024، محصولات و سرویس‌هایی که می‌توانند به سامسونگ در راستای گسترش تفکر «هوش مصنوعی برای همه» کمک کنند، به معرض نمایش درآمدند.

بخش سامسونگ الکترونیکز، تلویزیون جدید Neo QLED 8K QN900D که به پردازنده‌ی داخلی هوش مصنوعی با نام NQ8 AI Gen 3، تقویت‌کننده صدا موسوم به Active Voice Amplifier Pro مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته و آخرین نسخه از رابط کاربری Tizen سامسونگ مجهز است، به نمایش گذاشت.

کُره‌ای‌ها می‌گویند که با وجود پکیج نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در تلویزیون ۸K جدیدشان، امکان دسترسی به آخرین برنامه‌ها، سرویس‌ها و محتوای شخصی‌سازی‌شده برای کاربران وجود خواهد داشت که تجربه‌ی بصری و سرگرمی آن‌ها را بهبود می‌دهد.

تلویزیون سامسونگ Neo QLED 8K به‌ قابلیتی تحت عنوان Audio Subtitle نیز مجهز است که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند زیرنویس فیلم‌های خارجی را برای افراد نابینا به محتوای شنیداری تبدیل کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES از دستگاهی موسوم به Music Frame رونمایی کرد که با الهام از تلویزیون The Frame طراحی شده است و با کاورهای قابل شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به‌لطف هوش مصنوعی و قابلیت Q-Symphony، دستگاه Music Frame با تلویزیون‌ها و ساندبار سامسونگ همگام‌سازی می‌شود و می‌تواند بهترین تجربه‌ی صوتی را در اختیار کاربر قرار بدهد.

شرکت کُره‌ای از یخچال Bespoke 4-Door Flex مجهز به AI Family Hub Plus نیز رونمایی کرد که از یک صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی با قابلیت AI Vision Inside بهره می‌برد و دوربینی داخلی برای تشخیص مواد غذایی مختلف دارد و برای نگه‌داری بهتر از آن‌ها، پیشنهاداتی به کاربر ارائه می‌کند.بیشتر از CES 2024

  • ماشین لباس شویی Bespoke AI Laundry Combo نیز از قابلیت‌های هوش مصنوعی بی‌بهره نمانده است و برای عملکرد موثرتر از آن استفاده می‌کند.

نمایشگر ۷ اینچی ماشین لباسشویی سامسونگ به‌عنوان یک هاب مرکزی برای مدیریت لباس‌ها عمل می‌کند. همچنین قابلیت‌های هوشمند مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ماشین، به دستگاه سامسونگ این امکان را می‌دهد تا عادت‌های کاربر را به‌ خاطر بسپارد و عملیات شست‌وشو و خشک کردن لباس‌ها را شخصی‌سازی کند و چرخه‌ای مناسب برای آن پیشنهاد دهد.