نخستین رویداد ملی استعدادیابی دانش‌آموزی «کی‌برد» روز گذشته جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ با برگزاری بوت‌کمپ و اختتامیه‌ای توسط آکادمی همراه اول به کار خود پایان داد. این رویداد تابستان امسال با موضوع بازی‌سازی توسط آکادمی همراه اول آغاز شده بود و طی آن حدود ۱۲ هزار نفر از ۷۱۷ شهر ایران که ۳۸۴۹ دختر و […]

نخستین رویداد ملی استعدادیابی دانش‌آموزی «کی‌برد» روز گذشته جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ با برگزاری بوت‌کمپ و اختتامیه‌ای توسط آکادمی همراه اول به کار خود پایان داد.

این رویداد تابستان امسال با موضوع بازی‌سازی توسط آکادمی همراه اول آغاز شده بود و طی آن حدود ۱۲ هزار نفر از ۷۱۷ شهر ایران که ۳۸۴۹ دختر و ۸۱۶۲ پسر را شامل می‌شد، ثبت‌نام کردند تا ضمن استفاده از ۴۳ ساعت محتوای آموزش تخصصی باز‌ی‌سازی و کسب مهارت‌های لازم برای طراحی ویدیوگیم، بازی‌های خودشان را بسازند و با هم رقابت کنند.

مراسم اختتامیه بوت‌کمپ و اولین رویداد کی‌برد در سالن همایش باشگاه دانش‌پژوهان جوان برگزار و به نفرات برتر مجموعا ۲۰۰ میلیون تومان جایزه اهدا شد.

🔹همچنین در این مراسم به متقاضیان شرکت در رویداد ملی دانش‌آموزی کی‌برد با محوریت هوش مصنوعی نیز گفته شد که می‌توانند به سایت https://kibordevents.ir/ai مراجعه و ثبت‌نام کنند.