مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری ۱۵ مرحله حراج به صورت همزمان در ۱۱ استان کشور خبر داد. به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حسن خالقی اظهار داشت: این حراج ها به صورت همزمان از شنبه هفتم تا سه شنبه دهم بهمن […]

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری ۱۵ مرحله حراج به صورت همزمان در ۱۱ استان کشور خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حسن خالقی اظهار داشت: این حراج ها به صورت همزمان از شنبه هفتم تا سه شنبه دهم بهمن ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله کالاهایی از قبیل لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه می‌شود.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تعداد کالاهای عرضه شده در این دوره از حراج ها حدود ۴۰۰قلم کالاست گفت: این حراج ها در استان های تهران، قم، اصفهان، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، گلستان برگزار می شود.

وی افزود: از خردادماه امسال تا کنون تعداد حراج های خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به ۱۴۳ مرحله رسیده است.

خالقی خاطر نشان کرد: مردم برای شرکت در حراج های خرده فروشی می توانند از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی اقدام کنند.